رامنی: اوباما مشکلات اقتصادی را بدتر نمود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

romney-nomination-speeech.jpg

میت رامنی با انتقاد از سیاست‌های غلط دولت باراک اوباما، وعده داد تا اقتصاد آمریکا را در آینده iبهبود بخشد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، iبه نقل از خبرگزاری هند، میت رامنی، کاندیدای ریاست جمهوری حزب جمهوری‌خواه آمریکا در جریان تبلیغات انتخاباتی در ایالت آیووا گفت: آنچه که باراک اوباما iبه ارث برده تنها مشکل موجود نمی باش بلکه آنچه که او با این میراث انجام داده، مشکل را بدتر نموده است.

رامنی افزود: باراک اوباما مکررا iبه ما یادآور می‌شود که یک اقتصاد آسیب‌ دیده را iبه ارث برده است اما اقتصاد آسیب‌ دیده همه آن چیزی نبود که او iبه ارث برد. او علاوه بر آن بزرگترین ملت تاریخ کره زمین را نیز iبه ارث برد. او تولیدکننده‌ترین و نوآورترین ملت تاریخ را iبه ارث برد. او بزرگترین اقتصاد موجود در جهان را iبه ارث برد.

رامنی گفت که اوباما هنگامی که iبه ریاست جمهوری رسید میراث‌دار یک وضعیت بد بود و سپس مشکل را بدتر نمود.

وی تاکید نمود: iبه‌رغم همه آن چیزی که اوباما iبه ارث برد، وی اقتصاد ما را مرمت نکرد. اوباما نظام امنیت اجتماعی و iبهداشت و درمان را نجات نداد و iبها نمودن و قرض گرفتن پول را تحت کنترل درنیاورد. او iبه جلب نظر مخالفان برای گردهم آوردن ما در کنار یکدیگر نپرداخت. علاوه بر آن اوباما در مقابل اقدامات تجاری چین نایستاد و iبه وعده‌اش برای برقراری مجدد روابط ما با جهان اسلام که شاهد افزایش افراط گری‌های ضدآمریکایی است، عمل نکرد.

رامنی گفت: اوباما تنها در چهار سال شش تریلیون دلار قرض نمود و iبه اندازه همه بدهی روسای جمهور پیشی آمریکا iبه حجم بدهی کشور اضافه نمود. مشکل اقتصاد اوباما چیزی نمی باش که iبه ارث برده، بلکه مشکل سیاست‌های غلطی بود که بازیابی اقتصادی را آهسته نمود و سبب شد میلیون‌ها آمریکایی بیکاری طولانی مدت و فقر را تحمل نمایند.

وی وعده داد در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ششم نوامبر، اقتصاد آمریکا را احیا کند وبه جای iبها بیشتر، قرض گرفتن بیشتر از چین و مالیات‌های بیشتر از واشنگتن، با قدرت مردمی که رویاهایشان را پیگیری می‌کنند، اقتصاد را احیا کند.

رامین گفت: ما طرح خود برای قدرتمند ساختن طبقه متوسط که پنج ماده دارد را آغاز خواهیم نمود. همان طرحی که پیشتر نیز شنیدید که درباره آن صحبت نمودم.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.