راموس:فکر می‌کردیم من‌سیتی حریف اصلی باشد

۰۱م آذر ،

قهرمانان لیگ برتر که تاکنون در مرحله گروهی تنها ۲ امتیاز کسب کرده‌اند، در صورتی که نتوانند امشب رئال مادرید را در خانه شکست دهند، حذف خواهند شد و سرخیو راموس که سال قبل در ترکیب رئال مادرید توانست تا مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات پیش رود، فاش کرد که او و هم‌تیمی‌هایش انتظار داشتند برای صدرنشینی در گروه چهارم با منچسترسیتی رقابت کنند.

وی در این باره اظهار داشت: برای من مایه تعجب است که آنها در آستانه حذف از رقابت‌ها قرار گرفته‌اند. ما واقعا فکر می‌کردیم که سیتی حریف اصلی ما در این گروه باشد.

مدافع سفید‌پوشان ادامه داد: سیتی گروهی از بازیکنان بزرگ را در اختیار دارد، اما این مسئله موفقیت در لیگ قهرمانان را تضمین نمی‌کند.

راموس همچنین تأکید کرد که با این وجود رقابت امشب اهمیت خود را از دست نداده و شاگردان مورینیو به دنبال کسب هر ۳ امتیاز می باشند.

وی اضافه کرد: این سخت‌ترین گروه رقابت‌ها است و این مسابقه اهمیت فراوانی برای هر دو باشگاه دارد. هر دو تیم به دلایل مختلف به پیروزی نیاز دارند.

مدافع رئال مادرید افزود: می‌خواهیم صدرنشین گروه شویم. رئال مادرید هرگز دفاعی بازی نمی‌کند. این در طبیعت ما نیست. برای پیروزی به منچستر می‌رویم.

سرخیو راموس اشاره کرد: سیتی در لیگ برتر پیشرفت کرده است، اما ما از آنها نمی‌ترسیم. رئال مادرید می‌تواند در هر ورزشگاهی در جهان به پیروزی برسد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.