راموس: مقابل بارسا باید خونسرد باشیم

۰۹ام بهمن ،

 سرخیو راموس، مدافع جوان باشگاه رئال مادرید بعد از برد روز یکشنبه تیمش مقابل ختافه در صحبت هایی به مسائل مختلف های حال حاضر دنیای فوتبال پرداخت و در مورد عملکرد خوب رئال مادرید در هفته های اخیر صحبت کرد.

دراینجا می توانید گزیده ای از صحبت های راموس را به نقل از آ.اس مطالعه کنید:

*محرومیت: من حالا باید دوران محرومیتم را کامل کنم و اینجا نیستم که هر آنچه که فکر می کنم را به نمایش بگذارم. دوست دارم در زمین حرفم را بزنم ولی وقتی در زمین نیستم، شرایط برایم خیلی سخت می گذرد.

*غایبان رئال در بازی این هفته جام حذفی مقابل بارسلونا: تیم ما از بازیکنانی تشکیل شده که رقابت خیلی خوب و دوستانه ای میان ما حاکم است. شاید عجیب باشد که در یک بازی برخی از بازیکنان ما نباشند ولی نباید این ما را کلافه و دیوانه کند. بازیهای نیمه نهایی جام حذفی، دو بازی می باشند و باید آرامشمان را حفظ کنیم و سعی کنیم که در بازی رفت گلی را دریافت نکنیم

*مدعی اصلی صعود: برای اعلام مدعی صعود، شماها هستید.من نگران شرایط تیمم هستم، در یک بازی ال کلاسیکو می تواند هر اتفاقی بیفتد.

*دیگو لوپس- آدان: در مورد آدان ما کسی نیستیم که بخواهیم نقش مهم و غیرمهم را تعیین کنیم. او باید از فرصت هایی که دراختیارش قرار می گیرد، بهره ببریم. در طول مدتی که همه با هم بودیم، ایکر محبت زیادی به آدان داشت و آدان هم همین طور..چرا که او یکی از بچه های تیم پایه ای ماست. به علاوه دیگو لوپس هم یکی از هم تیمی های ماست. باید درها را به روی همه بازگذاشت

* هم پیمانی در رختکن علیه مورینیو: این یک دروغ بزرگ است. دقیقا همان طوری که رئیس باشگاهمان هم این را گفت. ما با هم همکار هستیم ولی در رئال مادرید همه چیز خیلی سریع پیش می رود و ما خیلی سریع ورق را برمی گردانیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.