راموس: مورینیو ایده آل ترین مربی برای رئال است

۱فروردین ۱۳،

در چند ماه اخیر شایعاتی در مورد اختلاف مورینیو با بازیکنان باتجربه رئال از جمله راموس انتشار یافت و همین مسئله ابهام های زیادی را در مورد آینده آقای خاص به وجود آورد اما راموس تاکید کرد که امیدوار است مورینیو برای چند فصل آینده هم در سانتیاگو برنابئو بماند.

او در گفتگو با مارکا گفت:” ایده آل ترین مربی برای رئال در این فصل و برای چند فصل آینده ژوزه مورینیو است.هر دو ما برای یک هدف می جنگیم؛ تردیدی نیست که او از بالاتری احترام در بین بازیکنان تیم برخوردار است. او سرمربی است و تصمیم گیری برعهده اوست.”

راموس در دیدار شب قبل به رکورد ۱۰۰ بازی ملی رسید و به جوان ترین بازیکن اروپایی تبدیل شد که توانست به چنین رکوردی برسد اما او در چنین شبی هم مجبور شد در مورد شایعه اختلاف بین بازیکنان بارسا و رئال در رختکن تیم ملی و همچنین درگیری اش با جرارد پیکه صحبت کند: ” مدتی پیش هم گفتم که من با پیکه دوستی خاصی ندارم اما رابطه ما حرفه ای است و هیچ مشکلی بین ما وجود ندارد. اگر قرار باشد روزی با هم برای خوردن یک نوشیدنی بیرون برویم، من مشکلی ندارم.من با بازیکنان سایر تیم ها رابطه خوبی دارم؛ از جمله بازیکنان بارسا. من یک رئالی ها دو آتشه هستم و از پیراهن باشگاه دفاع می کنم اما این به معنای مشکل داشتن با بازیکنان سایر تیم ها نیست.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.