راننده اتوبوس‌ها در دبی Galaxy S III جایزه می‌گیرند

۲۸م دیماه ،

 

مرکز جاده‌ها و حمل‌ونقل امارات متحده عربی(RTA) در اقدامی جالب به منظور افزایش تعداد اشخاصی که با وسایل نقلیه عمومی جابه‌جا می‌شوند یک مسابقه عمومی برگزار می‌کند و طی آن در هر روز به یکی از رانندگان اتوبوس که در این مسابقه برنده می‌شوند گوشی هوشمند Galaxy S III سامسونگ جایزه می‌دهد.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)،‌ "احمد محمد الحمدی"(Ahmed Mohammed Al Hammadi) مدیر مرکز اتوبوس‌های شهری امارات توضیح داد که علاوه بر راننده‌ها، هر شهروندی که از تاریخ ۱۴ دسامبر ۲۰۱۲ تا ۱۴ ژانویه ۲۰۲۴ با اتوبوس‌های شهری امارات سفر کرده باشد به‌طور خودکار برای شرکت در این مسابقه واجد شرایط می‌شود و می‌تواند در نهایت برنده یک دستگاه گوشی هوشمند Galaxy S III باشد.
 
او گفت: «تاکنون ۲۱ نفر به عنوان برنده این مسابقه برگزیده شده‌اند و گوشی هوشمند Galaxy S III خود را دریافت کرده‌اند که قرار است طی روزهای آتی بقیه برندگان نیز مشخص شوند».
 
هدف از برگزاری این رقابت افزایش انگیزه بین مردم برای استفاده از وسایل نقلیه عمومی به‌خصوص اتوبوس‌های شهری است تا بر این اساس دولت امارات بتواند تا پایان سال ۲۰۲۴ میلادی به هدف از پیش‌ تعیین شده یعنی انجام ۱۳ درصد حمل‌ونقل‌های شهری به وسیله وسایل نقلیه عمومی برسد.

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.