راننده متخلف متواری شد

این خبر امروز سهشنبه ۹ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

راننده متخلف متواری شد

عصر خودرو : رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از مرگ عابر پیاده‌ای در جاده مخصوص بر اثر برخورد خودرو خبر داد.

سرهنگ اسماعیلی با بیان اینکه در ساعت ۶:۱۰ صبح سه‌شنبه در مسیر شرق iبه غرب جاده مخصوص در محدوده منطقه نفت پارس خودروی سواری نامشخصی با عابر پیاده برخورد نموده است، گفت: متاسفانه این فرد مذکر ۲۰ ساله پس از برخورد با خودروی سواری در دم جان خود را از دست می‌دهد.
وی با بیان اینکه خودروی مذکور پس از برخورد با این جوان از صحنه متواری می‌شود، گفت: این در حالیست که بررسی کارشناسان تصادفات نشان داد که هیچ خط ترمزی که نشان دهد راننده خودروی مذکور پیش از برخورد با عابر پیاده ترمز نموده است، وجود ندارد.
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت iبه ایسنا گفت: بررسی کارشناسان تصادفات نشان داد که عدم توجه iبه جلو از جانب راننده خودرو سبب تامه تصادف بوده است.
اسماعیلی با بیان اینکه iبه نظر می‌رسد در صورتی که راننده خودرو پس از تصادف برای کمک iبه این جوان توقف می‌کرد، این مرد ۲۰ ساله جان خود را از دست نمی‌داد، گفت: بر اساس ماده ۷۱۹ قانون مجازات اسلامی چنانچه راننده سواری iبه منظور فرار، محل اتفاق را ترک کند شامل مقررات مخففه در موضوع مواد ۷۱۴، ۷۱۵ و ۷۱۶ نخواهد شد.
وی اظهارامیدواری نمود که دیگر شاهد این بی‌اخلاقی در بین رانندگان در وقت وقوع تصادفات نباشیم.

سه شنبه ۹ آبان   ۵:۱۰

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.