رانندگان برون‌شهری دراولویت ویژه دریافت مسکن مهر قرار گرفتند

۰۷خردادماه،

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ممتازنیوز به نقل از خبرآنلاین، شهریار افندی زاده  در خصوص حمایت دولت از رانندگان حمل و نقل عمومی برون شهری، تصریح کرد: به دنبال فراهم کردن آسایش بیشتر برای رانندگان و رفاه خانواده های آنها هستیم.

* پرداخت ۵۰ درصد حق بیمه رانندگان توسط دولت حتماً ادامه دارد

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: در سال ۱۳۸۹ به صورت پایلوت موضوع بیمه تکمیلی رانندگان اجرا شد و پس از رفع نواقص از ابتدای مهر ۲ سال پیش تمام رانندگان بخش کالای برون شهری و خانواده آنها تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اظهار داشت: در این بیمه امتیازات بسیار خوبی برای رانندگان پیش بینی شده است. 

وی با بیان اینکه دولت طی چند سال اخیر موضوع بیمه تکمیلی رانندگان را دنبال و آن را عملیاتی کرده است، اضافه کرد: بیمه تکمیلی رانندگان از ۲ سال پیش توسط شرکت های حمل و نقل کالا انجام می شد اما در سال قبل بنا به درخواست کانون رانندگان، این امر برعهده کانون مذکور نهاده شد تا موضوع بیمه های تکمیلی را پیگیری کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه مشکلات بیمه تکمیلی رانندگان از طریق کانون رانندگان در حال برطرف شدن است، اظهار داشت: تلاش می کنیم از طریق کانون ها و انجمن های حمل و نقلی بار و مسافر تمام رانندگان کشور به بیمه تکمیلی، بیمه حوادث و بیمه عمر مجهز شوند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با تأکید بر اینکه تلاش می کنیم امکانات مناسبی در اختیار رانندگان و خانواده های آنها قرار گیرد، تصریح کرد: همچنین پرداخت ۵۰ درصد حق بیمه رانندگان توسط دولت، حتماً دنبال می گردد و ادامه دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: تمام رانندگان فعال در بخش حمل و نقل کالای برون شهری که دارای کارت هوشمند باشند، تحت پوشش بیمه تکمیلی می باشند.

* اولویت ویژه برای رانندگان برون شهری در دریافت مسکن مهر

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تصریح کرد: در قالب طرحی حمایتی دیگر از رانندگان حمل و نقل عمومی بین شهری، طی هماهنگی با وزیر راه و شهرسازی تمامی رانندگانی که علاقمند می باشند از مسکن مهر استفاده کنند، در اولویت ویژه قرار دارند.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: این رانندگان می توانند به انجمن های صنفی خود مراجعه کنند و سپس از طریق ادارات کل راه و شهرسازی اسامی شان درج شده و متناسب با اولویت از آنها ثبت نام می شوند.

ماخذ:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. سلمان:

    لطفا موقع ثبت نام تسهیلاتی هم در اختیار ما بگذارید تا بتوانیم ثبت نام کنیم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.