رانندگان شاکی به شرکت واحد مراجعه کنند

اردیبهشت ۱۴۰۳

هفته پیش گزارشی درج شد مبنی بر دیر پرداخت شدن کرایه کارتخوان ها از سوی شرکت واحد، درپی آن مدیر عامل این شرکت اعلام کرد ، رانندگان معترض به شرکت واحد مراجعه کنند.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی ممتاز نیوز، هفته پیش گزارشی بر خروجی گروه اجتماعی  باشگاه خبرنگاران قرار گرفت مبنی بر گلایه ها و اعتراضات رانندگان شرکت واحد که کرایه کارتخوان های آن ها به موقع پرداخت نمی شود، این موضوع برای تمامی رانندگانی که زیر مجموعه بخش خصوصی می باشند وجود داشت.
اما موضوع را از پیمان سنندجی، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه جویا شدیم.
وی به خبرنگار اجتماعی ممتاز نیوز، گفت: تمامی شرکت های خصوصی که در ناوگان حمل و نقل عمومی فعالیت می کنند زیرمجموعه شرکت واحد می باشند و نظارت بر عملکرد آن ها وظیفه شرکت واحد اتوبوسرانی است.
وی با تأکید بر اینکه به اعتراضات رانندگان در خصوص پرداخت نشدن و یا دیر پرداخت شدن کرایه کارتخوان ها به جد رسیدگی می شود، افزود: رانندگانی که در این زمینه دچار مشکل شده اند به حوزه برنامه ریزی شرکت واحد مستقر در مناطق و یا ستاد مرکزی شرکت واحد اتوبوسرانی مراجعه کنند و یا ضمن اعلام مشخصات فرد و اتوبوس با شماره تلفن ۱۸۸۸ تماس بگیرند و مطمئن باشند که مشکل آن ها در اسرع وقت توسط شرکت واحد اتوبوسرانی رسیدگی خواهد شد.
امیدواریم مشکل رانندگان بخش خصوصی شرکت واحد با مساعدت مدیر عامل مرتفع شود تا دیگر شاهد نارضایتی قشر فعال و زحمتکش رانندگان اتوبوس نباشیم./ ل
گزارش از سمیه زرچینی


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.