رانندگان مراقب باشند/ کرمان تا یکشنبه بارانی است

۱۱اردیبهشت،

با توجه به پیش بینی بارش باران در اکثر نقاط کرمان از اواخر وقت امروز تا یکشنبه‌ی هفته‌ی آینده و لغزنده بودن مسیرها، رانندگان هنگام رانندگی بیشتر دقت کنند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان اعلام کرد: بر اساس اعلام اداره هواشناسی کرمان، یک سامانه‌ بارشی از سمت جنوب‌غرب کشور به استان وارد شده و طبق آخرین نقشه‌های هواشناسی، بعد از ظهر امروزچهارشنبه شاهد افزایش ابر، رعد و برق و رگبارهای پراکنده در مناطق جنوب‌غرب استان شامل ارتفاعات بافت، شهربابک و سیرجان خواهیم بود.
در این اطلاعیه آمده است: از آنجائیکه بارش باران در سطح جاده ها لایه ای از لغزندگی را به جهت دود ناشی از خودروها و مواد نفتی ایجاد می کند، رانندگان تمرکز کمتری بر کنترل خودرو در جاده و معابر دارند و لذا در این شرایط رانندگان می بایست حداقل سرعت را در نظر گیرند و از گردش های بی مورد و ناگهانی که سبب از دست رفتن کنترل دیگر رانندگان می شود پرهیز کنند. 
پلیس از شهروندان خواست: اگر قصد خارج شدن از شهر و استان را دارند حتما خودروی خود را بازدید و از ایمن بودن تجهیزات اطمینان حاصل نمایید./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.