رانندگی خانم‌ها بهتر است یا آقایان؟

۲۴م اسفند ،

سرهنگ سعید اسماعیلی درپاسخ به این پرسش که رانندگی خانم‌ها بهتر است یا آقایان، با بیان اینکه به تناسب تعداد گواهینامه‌ها که قطعا تعداد گواهنامه مردان بیشتر است، می‌توان گفت که رانندگی و رعایت قوانین زنان بهتر است و حتی گاهی اوقات رعایت قوانین رانندگی در زنان به حدی است که عامل ایجاد کننده دغدغه برای رانندگانی است که پشت سر آنها حرکت می‌کنند.

ممتازنیوز:  رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک راهنمایی و رانندگی شهر تهران معتقد است: بنا به تجربه، رعایت قوانین رانندگی در زنان به تناسب بهتر از آقایان است.

به گزارش ایسنا، سرهنگ سعید اسماعیلی در برنامه رادیویی «سبقت آزاد» همچنین اظهار کرد: متاسفانه بعضی رانندگان فکر می‌کنند که داشتن گواهینامه یعنی مهارت، در حالی که این گونه نیست و مهارت در رانندگی با تمرین، تجربه و ادامه آموزش حاصل می‌شود.

وی درپاسخ به این پرسش که رانندگی خانم‌ها بهتر است یا آقایان، با بیان اینکه به تناسب تعداد گواهینامه‌ها که قطعا تعداد گواهنامه مردان بیشتر است، می‌توان گفت که رانندگی و رعایت قوانین زنان بهتر است و حتی گاهی اوقات رعایت قوانین رانندگی در زنان به حدی است که عامل ایجاد کننده دغدغه برای رانندگانی است که پشت سر آنها حرکت می‌کنند.

وی همچنین اظهار کرد: البته واقعیت این است که آقایانی نیز وجود دارند که با حوصله و سعه صدر رانندگی می‌کنند.

به گفته سرهنگ اسماعیلی، بهترین روش رانندگی در ترافیک شهر تهران، رعایت قوانین، سعه صدر و داشتن تحمل است و معمولا ترافیک به گونه‌ایست که اگر فردی از یک چراغ با عجله عبور کرد و یا از ماشین دیگری سبقت گرفت، در چراغ بعدی در ترافیک می‌ماند، به عبارت دیگر عجله کردن و سبقت بی فایده است.

وی همچنین درخاتمه از همه رانندگان درخواست کرد با احترام و رعایت قوانین رانندگی، کمک کنند تا شهری با ترافیک روان داشته باشیم. 

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.