راهبرد چهار گانه فتنه گران

جام جم آنلاین: سایت جرس ارگان فتنه سبز با انتشار مقاله ای با عنوان«جنبش سبز و افق پیش رو» به قلم رجبعلی مزروعی راهبرد چهار گانه برای فتنه گران در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری ارائه داد.

در این مقاله با تاکید براجماع سبزها برای معرفی یک نامزد آمده است: در حوزه عملیاتی ما باید راهبردهای چهارگانه آگاهی بخشی، خیابان، مذاکره و مصالحه، و انتخابات را بصورت مکمل و متناسب با شرایط حادث در دستور کار داشته باشیم، و همزمان سازماندهی افراد را در قالب هسته‌های سبز پیگیری کنیم

 و آمادگی اینرا داشته باشیم که در شرایط مساعد بتوانیم با بالفعل کردن نیروی اجتماعی جنبش تناسب و توازن قوا را بنفع جنبش سبز برهم زنیم و راه را بسوی اصلاحات گشاده داریم. نیروی تحولخواه  اکنون آرام گرفته و خفته بنظر می رسد و قطعا با تغییر شرایط و ایجاد فرصت مساعد همچون آتش زیر خاکستر شعله ور خواهدشد.

اعتراف رضا پهلوی به جرائم پدرش

 رضا پهلوی، فرزند شاه مخلوع ایران در مصاحبه‌ای با روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست» به اشتباهات پدرش اعتراف کرد.

این روزنامه صهیونیستی برای معرفی رضا پهلوی می‌نویسد: «وی که از دیپلماسی اوباما در مورد ایران ناامید شده است، (رضا می‌گوید اوباما از حمایت از افراد طرفدار دموکراسی در ایران طفره رفته است) از تبعیدگاهش، یک جنبش اعتراضی جدید برای براندازی حکومت ایران راه‌ندازی کرده است.»

به نوشته این روزنامه، رضا پهلوی هنگامی که در مورد پدرش صحبت می‌کند می‌گوید: «خیلی چیزها بود که به هم ریخته بود.»

وی می‌افزاید: «بعضی از اعضای ساواک افراط نشان دادند، آنها به سرکوب شدید مردم پرداختند؛ اعمال غیرضروری‌ای مانند شکنجه وجود داشت.»

جروزالم پست، پدر وی را«حاکمی مستبد، پیشرفت‌طلب و غرب‌گرا» معرفی می‌کند که به خاطر بی‌توجهی به خواست مردم برای انجام اصلاحات، مورد بیزاری مردم واقع شده بود.

 برژینسکی: مداخله در سوریه خطرناک است

“زبگنیو برژینسکی” با هشدار نسبت به واکنش “احساسی” غرب به بحران سوریه گفته است که هر گونه مداخله خارجی در این کشور عربی عواقب جدی خواهد داشت.

وی در برنامه “مورنینگ جو” شبکه ام‌اس‌ان‌بی‌سی گفت: “من فکر نمی کنم در این مرحله این یک پیش‌بینی از قبل تعیین شده باشد که اکثریت سوری‌ها خواستار بقای دولت (بشار) اسد در قدرت نباشند. من فکر می‌کنم بسیار پیچیده‌تر از آن باشد. در حقیقت شواهد یک قیام ملی علیه اسد تقریبا محدود است.”

وی افزود: “ما شاهد درگیری‌های پراکنده با خشونت‌های منطقه‌ای بی‌شمار هستیم، اما این مانند یک جنگ داخلی سراسری نیست.”

 دخالت دولت آمریکا در زندگی مردم

سخنگوی شورای روابط آمریکایی اسلامی در واشنگتن دی‌سی به «پرس تی وی» گفت: پس از حملات یازده سپتامبر ۲۰۰۱، دخالت دولت در زندگی شخصی مردم افزایش یافته است.

ابراهیم هوپر گفت: “برای مثال شاهد گسترش نظارت‌های غیرنظامی و جاسوسی بر جامعه مسلمانان آمریکا از سوی نهادهایی نظیر پلیس نیویورک بوده‌ایم.”

یک گروه حامی مسلمانان در نیوجرسی آمریکا روز چهارشنبه (۱۷ خرداد) با تنظیم شکایت نامه‌ای از پلیس نیویورک خواست به نظارت بر مسلمانان و دیگر اقداماتی که پس از حملات تروریستی سال ۲۰۰۱ علیه مسلمانان انجام می‌دهد، پایان دهد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.