راهکار راشد یزدی برای مقابله با توهین به پیامبر اسلام (ص)

rashedyazdi.jpg

یک کارشناس مسائل دینی، هدف دشمن از توهین به پیامبر اسلام (ص) را موهن جلوه دادن اسلام دانست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه خراسان، حجت‌الاسلام و المسلمین راشد یزدی در حاشیه اختتامیه بیست و دومین نشست سراسری مدیران حوزه‌های علمیه سراسر کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به فیلمی آمریکایی که در آن به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) توهین شده است، تصریح کرد: هنگامی که ما متوجه می‌شویم یک صهیونیست برای انجام این پروژه ۵ میلیون دلار هزینه کرده است، بیشتر مطمئن می‌شویم که این‌گونه مسائل رنگ و بوی جنگ فرهنگی به خود گرفته است.

وی ادامه داد: راه مقابله با این‌گونه اقدامات، معرفی دقیق و صحیح اسلام است زیرا گمراهی هنگامی مشخص می‌شود که هدایت شناخته شده باشد. در زمینه شناخت پیامبر اسلام فیلم محمد رسول الله فیلم خوبی بود اما باید این روند ادامه پیدا می‌کرد زیرا هر جزء زندگی پیامبر در کتاب‌ها موجود است و می‌توان از آنها در جهت رسیدن به این اهداف استفاده کرد. بر همین اساس باید تمام فعالان فرهنگی مسلمان وارد میدان شوند و اقداماتی را انجام دهند.

این استاد حوزه اظهار کرد: امیدوارم این اتفاقات باعث شکل‌گیری موج جدید بیداری اسلامی و معرفی حرکت انجام شده در کشورهای عربی به عنوان بیداری اسلامی شود زیرا امروز دنیای غرب به دنبال آن است که این حرکات را حرکاتی به منظور بهبود معیشت و در واقع آب و نان جلوه دهد حال آنکه چنین حرکاتی برای رسیدن به شرف اسلامی صورت می‌پذیرد.

راشد یزدی تاکید کرد: انجام راهپیمایی‌های مودبانه ما در برابر چنین حرکاتی می‌تواند تاثیر بسیار خوب و مثبتی داشته باشد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.