راهنمای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما استانبول

همیشه پیدا کردن بهترین قیمت بلیط هواپیما استانبول یکی از دغدغه های مسافران این شهر زیبای ترکیه بوده است. مسافران زیادی هر روزه، از ایران راهی استانبول می شوند. عده ای قصد گردش دارند و عده ای دیگر برای مسایل کاری و تجاری به آن سفر می کنند.

افراد کثیر السفر با هواپیما قطعا از تغییرات قیمت بلیط هواپیما آگاهند. بلیط هواپیما در همه مسیرهای در روزهای مختلف و حتی ساعات مختلف متفاوت است. به عنوان مثال قیمت بلیط هواپیما استانبول در نوروز با اسفند بسیار متفاوت است! در ادامه به بررسی قیمت بلیط هواپیما استانبول در زمان های متفاوت می پردازیم.

چه ایرلاینی را انتخاب کنیم؟

مسافرانی که می خواهند از ایرلاین های داخلی برای سفر به استانبول استفاده کنند می توانند از ایرلاین هایی مانند ایران ایر، ماهان ایر، معراج ایر، کیش ایر، قشم ایر، زاگرس ایر استفاده کنند. البته این ایرلاین ها قطعا خدمات و قیمت بلیط متفاوتی دارند که می توانید به راحتی از طریق سایت سفرمی به بررسی آنها بپردازید.

اما اگر دوست داشتید از ایرلاین های خارجی استفاده کنید، می توانید بلیط هواپیما ترکیش و یا پگاسوز را تهیه کنید. برای خرید از این ایرلاین ها نیز هیچ محدودیتی وجود ندارد. تنها کافیست از طریق سایت سفرمی اقدام کنید. در این سایت با کارت عضو شتاب می توانید بلیط ایرلاین های خارجی را نیز انتخاب و خریداری کنید.

چه زمانی را برای سفر انتخاب کنیم؟

هدف خود را برای سفر به استانبول مشخص کنید. هدفتان تفریح و گردش است یا خرید! و یا شاید به قصد تجارت سفر می کنید! اگر هدفتان تفریح است چه نوع تغریحی را مدنظر دارید! با پاسخ دادن به این سوال ها، می توان زمان مناسب سفر را تشخیص داد.

مثلا اگر به دنبال سفر ارزان به استانبول هستید، نباید در ایام تعطیلات به این شهر سفر کنید! اگر به دنبال هوای خوب در عین ارزان تر بودن سفر هستید، نیمه دوم فروردین می تواند زمان مناسبی باشد!

اگر به دنبال خرید هستید و قستیوالی را از دست داده اید، نگران نباشید! در استانبول زمان مشخصی را برای حراچ انتخاب نمی کنند. در واقع استانبول پر از مراکز خریدی است که در انتهای فصل اقدام به اجرای حراج می کنند. پس اگر فصلی را از دست داده اید احتمالا می توانید فصل دیگری را در مجتمع های تجاری استانبول به خرید مناسب بپردازید.

اگر تفریحاتی مانند پارک های آبی و شنا و …. مدنظرتان است؛ قطعا زمستان فصل مناسبی برای این نوع سفر نیست!

اگر هدفتان کار و تجارت است، احتمالا در هر روزی از سال ممکن است به این سفر بروید! و گاهی نیز ممکن است به هر دلیلی سفرتان کنسل شود. سامانه رزرواسیون آنلاین سفرمی با ارایه قیمت مناسب و پشتیبانی ۲۴ ساعته می تواند گزینه مناسبی برای خریدهایتان باشد. همچنین اگر بلیط هواپیما چارتر تهیه کردید، در صورت کنسل شدن بلیط چارتر، این سامانه اقدام به کنسل کردن و بازگشت وجه نقدی شما (با اعمال مبلغ جریمه) می کند.

اطلاع رسانی قیمت در سفرمی

یکی از آزار دهنده ترین کارها، پیدا کردن قیمت مناسب بلیط هواپیما در کنار کیفیت مناسب و پشتیبانی است. برای بسیاری از مسافران پیش آمده است که به هنگام مقایسه قیمت ها و جست و جو در سایت های متفاوت، قبل از خرید بلیط، با افزایش ناگهانی آن روبرو شده اند و یا زمانی که قیمت بلیط کاهش یافته اطلاعی نداشته اند!

سفرمی www.safarme.com برای حل این مشکل اقدام به اطلاع رسانی قیمت به مسافران کرده است. در این طرح شما باید به صفحه اطلاع رسانی در سایت سفرمی مراجعه کنید. زمان و مسیر سفر به همراه قیمت مورد نظرتان را وارد کنید. به محض رسیدن قیمت بلیط، به قیمت موردنظر شما، سامانه سفرمی اطلاع رسانی می کند.

نحوه خرید بلیط هواپیما

خرید از سایت سفرمی بسیار آسان است. مسافران می توانند حتی بدون ثبت نام در این سایت بلیط، هتل و یا تور خود را تهیه کنند. البته اگر علاقمند به استفاده از خدماتی مانند، جشنواره ها، تخفیف ها و یا استفاده از خدمات شرکای تجاری سفرمی هستند باید در این سایت ثبت نام کنند.

برای خرید بلیط هواپیما استانبول، با انتخاب مبدا و مقصد استانبول، لیستی از پروازها برای شما به نمایش گذاشته می شود. شما می توانید فیلترهای متفاوتی را بالای صفحه ببینید. و بر اساس ساعت پرواز، قیمت، ایرلاین و …. آن ها را مرتب کنید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.