راهنما جامع خرید ماشین شارژی

خرید ماشین شارژی

نکات مهمی که باید در هنگام خرید ماشین شارژی، موتوری شارژی و باتری مدنظر داشته باشید را به‌طور مختصر آورده‌ایم. کودکان همیشه آرزوی راندن با خودروهای واقعی والدینشان را در سردارند از همین رو ماشین شارژی کودک و موتور شارژی این روزها به یکی از سرگرمی‌های موردعلاقه کودکان تبدیل ‌شده است. این خودروهای کوچک درست مانند یک ماکت از خودروهای واقعی در سایز کوچک هستند که می‌تواند کودک شما را تا ساعت‌ها سرگرم کند.

انتخاب نوع ماشین شارژی از بین تنوع زیاد این محصول می‌تواند انتخابی سخت به نظر بیاید اما ما در ادامه راهنمای مختصری که نیاز است قبل از خرید انواع ماشین شارژی به آن‌ها دقت کنید را به‌اختصار آورده‌ایم:

در ابتدا توصیه می‌کنیم که ماشین‌های شارژی با کیفیت خریداری کنید؛ زیرا ساعاتی که کودک با این وسیله بازی سرگرم است بسیار زیاد است. فریب قیمت‌های پایین را نخورید زیرا کودک قرار است بارها و بارها با این ماشین خود به دیوار، مبل و… برخورد کند! این کار برای کودک بسیار لذت‌بخش است؛ بنابراین ماشینی را انتخاب کنید که بدنه محکمی داشته باشد.

خرید ماشین‌هایی که ریموت دارند برای والدین بسیار کاربردی است: ریموت های از راه دور به والدین کمک خواهند که مسیر حرکت کودک را کنترل کنند و اجازه قرارگیری در مسیرهایی که امکان خطر و یا گیرکردن وجود دارد را به آن‌ها ندهند.

توجه به امکاناتی چون قدرت موتور و فرمان هیدرولیک بسیار مهم است. ماشین شارژی دو موتوره و ماشین چهار موتوره بالطبع دارای قدرت و سرعت‌های متفاوتی هستند.

توصیه ما این است که اگر قرار است کودک در آپارتمان کوچک بازی کند، ماشین بازی تک موتوره انتخاب معقولانه‌تری است. همچنین وجود فرمان هیدرولیک کنترل ماشین را برای کودک بسیار راحت‌تر می‌کند.

انواع موتور شارژی:

  • موتور شارژی چهارچرخ
  • موتور شارژی سه‌چرخ
  • موتور شارژی دوچرخ

موتور شارژی برای کودکان سه سال به بالا مناسب‌تر است و برخلاف ماشین‌های شارژی برای کودکان زیر سه سال توصیه نمی‌شود. چراغ‌های رنگی، پخش موزیک، صندلی چرم و…از دیگر امکانات موتورهای شارژی کودک است.

انواع باتری شارژی

باتری ماشین شارژی و باتری موتور شارژی از نوع باتری سیلد اسید بوده درواقع باتری ups از انواع باتری‌های امن و بدون امکان نشتی اسید هستند. شاید یکی از دغدغه‌های اصلی شما هنگام خرید این دست اسباب‌بازی‌ها عمر باطری محصول باشد.

انواع باتری شارژی عبارتند از:

  • باتری خشک
  • باتری قلمی و نیم قلمی
  • باتری کتابی
  • باطری سکه‌ای
  • باتری لیتیوم یون
  • باتری لیتیوم پلیمر
  • انواع شارژر باتری

فروشگاه سیسمونی نی نی بابا | خرید سیسمونی

فروشگاه سیسمونی

فروشگاه سیسمونی نی نی بابا فعالیت خود را از سال به عنوان تامین کننده محصولات نوزاد و کودک اصیل ایرانی و خارجی نظیر انواع سرویس کالسکه نوزاد دلیجان، کریر، ساک لوازم، روروئک، صندلی غذا، صندلی خودرو، دوچرخه، سه چرخه و ماشین شارژی کودک برای‌ فروشگاه های اینترنتی آغاز کرد. تخصص اعضای این شرکت به حوزه محصولات نوزاد و سیسمونی و تجربه آنها در تامین بیش از بیست هزار سفارش برای فروشگاه های متعدد موجب شد تا در سال ۹۷ اقدام به تاسیس فروشگاه اینترنتی نی نی بابا به منظور عرضه سریع و مقرون به صرفه تر این محصولات به مصرف کنندگان کنند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.