راهیابی والیبال نشسته ایران به فینال

جام جم آنلاین: ملی پوشان والیبال نشسته کشورمان با برتری مقابل روسیه جواز حضور در دیدار نهایی مسابقات والیبال نشسته بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن را بدست آوردند.

در آخرین دیدار از مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال نشسته بازی‌های پارالمپیک لندن تیم‌های والیبال نشسته ایران و روسیه از ساعت ۲۱ روز پنجشنبه (به وقت لندن) به مصاف هم رفتند.

این بازی که در سالن والیبال مجموعه ورزشی اکسل شهر لندن برگزار شد در پایان به برتری ۳ بر صفر ملی پوشان والیبال نشسته کشورمان انجامید تا ایران برای هفتمین بار حضور در دیدار نهایی مسابقات والیبال نشسته پارالمپیک را تجربه کند.

تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در دیدار مقابل روسیه در سه ست پیاپی با نتایج (۲۵ بر ۱۵)، (۲۵ بر ۱۸) و (۲۵ بر ۱۸) به برتری رسید و به دیدار نهایی مسابقات والیبال نشسته بازی‌های پارالمپیک لندن صعود کرد.

به گزارش مهر، بدین ترتیب تیم ملی والیبال نشسته کشورمان عصر شنبه در دیدار نهایی مسابقات والیبال نشسته چهاردهمین دوره بازی‌های پارالمپیک لندن به مصاف بوسنی و هرزگوین می‌رود. شاگردان هادی رضایی در مرحله گروهی مسابقات تیم بوسنی را با نتیجه ۳ بر یک شکست داده‌اند.

چهاردهمین دوره بازی‌های پارالمپیک از ۸ تا ۱۸ شهریورماه به میزبانی لندن برگزار می‌شود. کاروان ورزش ایران با ۷۹ ورزشکار جانباز و معلول در ۱۳ رشته ورزشى (۱۰ رشته جانبازان و معلولان و ۳ رشته نابینایان و کم‌بینایان) با شعار “توکل، تلاش، میثاق با شهدا” در این دوره از بازی‌ها شرکت کرده است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.