راهپیمایی ۲۲ بهمن بهترین فرصت برای تجدید بیعت با امام عصر(عج) و نماینده ایشان است

۲۱ام بهمن ،

آیت‌الله حائری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام می‌کنند که ما آماده‌ایم برای ظهور امام خود هزینه کنیم و بهترین فرصت برای تجدید بیعت با امام عصر (عج)و نماینده ایشان است.

آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، با بیان اینکه انقلاب اسلامی آزمایش وفاداری ما به امامت است، اظهار داشت:‌ اگر در این امتحان موفق شویم آرزوی هزار و صد ساله همه پدران ما برآورده می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در سوره یوسف(ع) خداوند از زبان حضرت یعقوب (ع)نقل می‌کند هنگامی که برادران گفتند، برادرمان را به ما بده و وی را سالم به تو بازمی‌گردانیم، یعقوب خطاب به آنان گفت که یوسف(ع) را به شما دادم آیا او را حفظ کردید که برادرش را به شما تحویل بدهم.

وی افزود: حضرت یعقوب(ع) به فرزندانش گفت تا به من وثیقه نسپارید برادرتان را به شما نمی سپارم؛ وقتی ما می‌گوییم، خدایا امام زمان(ع) را بفرست خداوند می‌گویند که یازده امام را به شما دادم برای حفظ آنان چه کردید؟ و این یکی را بدون وثیقه نمی‌فرستم، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای ۲۲ بهمن و حزب الله و تمامی شهدای آینده وثیقه آمدن امام زمان(ع) می باشند.

 آیت‌الله حائری شیرازی با بیان اینکه مردم با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن به جهان اعلام می‌کنند که ما خسته نشده‌ایم و از آنچه خرج کرده‌ایم پشیمان نیستیم، تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی به معنای این است که همانگونه که از روز اول در انتظار ظهور امام زمان(عج) بوده‌ایم در حال حاضر هم در این انتظار به سر می‌بریم.

عضو مجلس خبرگان رهبری  خاطر نشان کرد: مردم با این حضور اعلام می‌کنند که ما آماده‌ایم برای ظهور امام خود هزینه کنیم و راهیپمایی ۲۲ بهمن بهترین فرصت برای تجدید بیعت با امام عصر(عج) و نماینده ایشان است.

 انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.