راهپیمایی لندن در روز قدس از مقابل ساختمان bbc

راهپیمایی لندن در روز قدس از مقابل ساختمان bbc

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی ، رضا کاظم از مسئولان کمیسیون حقوق بشر اسلامی در لندن گفت: اوضاع غزه بسیار بد است. رژیم صهیونیستی وضع بغرنجی را برای مردم غزه بوجود آورده است. این درحالی است که مسلمانان خودشان را برای روز قدس آماده می‌کنند که آخرین جمعه ماه رمضان است. در روز قدس، مسلمانان جهان برای اعلام حمایت از مظلومان فلسطین درمقابل ظالمان تظاهرات می‌کنند. امسال روز قدس با این شعار گرامی داشته می‌شود.

کمیسیون حقوق بشر اسلامی در اتوبوسهای لندن، تبلیغاتی را برای روز قدس انجام داده است. البته صهیونیستها در تلاش هستند مانع از تبلیغات برای روز قدس در انگلیس شوند. آنها تصور می‌کنند که انگلیس هم همانند اسرائیل است و آنها می‌توانند برای هرکسی که بخواهند قلدری بکنند و هرکاری که می‌خواهند انجام بدهند. آنها می‌خواهند مانع از تبلیغات ما برای روز قدس در انگلیس شوند. اما آنها نتوانسته‌اند در این تلاش‌های خود موفق شوند. افرادی از پیروان ادیان مختلف و ملیت‌های مختلف در انگلیس برای روز قدس فعالیت می‌کنند و می‌خواهند در کنار مظلومان و مقابل ظالمان بایستند. یکی از بارزترین مصادیق مظلومان در جهان، فلسطینی‌ها هستند. تظاهرات روز قدس هفته آینده در انگلیس بر پا خواهد شد.

رضا کاظم در ادامه با تشریح برنامه‌های روز قدس در لندن افزود: راهپیمایی لندن در روز قدس جمعه هفته آینده در ساعت سه بعدازظهر در مقابل ساختمان شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی آغاز خواهد شد. تظاهر کنندگان انگلیسی در ادامه در مقابل سفارت آمریکا در لندن تجمع خواهند کرد که سخنرانی‌های این تجمع در این مکان خواهد بود


مهدی موعود,ظهور۱۲,تصویر واقعی شیطان,دجال و فراماسونری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.