راهکار ایجاد رونق در بازار داخلی چیست؟

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

راهکار ایجاد رونق در بازار داخلی چیست؟

ممتازنیوز: قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حوزه بازاریابی و فروش از همکاری با خودروسازان جهانی به عنوان راهکار ایجاد رونق در بازار داخلی یاد کرد و گفت: حضور خودروسازان جهانی در بازار ایران و ایجاد تنوع در تولیدات زمینه شکوفایی این صنعت را فراهم خواهد کرد.

به گزارش ممتازنیوز، حسن عموزاده با اشاره به برگزاری بی سابقه این همایش اظهار داشت: صنعت خودروسازی ایران نیازمند سرمایه گذاری های جدید جهت رشد و توسعه است و حضور خودروسازان جهانی و فراهم شدن زمینه همکاری و مشارکت آنان در طرح های توسعه ای این صنعت، نیاز تولیدکنندگان داخلی را برطرف خواهد کرد.
وی ضمن بیان این مطلب که در یک سال اخیر خودروسازان ایرانی به خاطر مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم های خارجی و داخلی فشار زیادی را تحمل کردند افزود: فضای همکاری با خودروسازان خارجی با برگزاری این همایش تلطیف شده و زمینه حضور و سرمایه گذاری آنان در زمینه تولید خودرو در ایران فراهم خواهد شد.
قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا همچنین افزود: امروز شرکت های خودروسازی مطرح همواره از توانمندی های یکدیگر به صورت کاملاً مشهودی استفاده می کنند و هیچ شرکتی نمی تواند مدعی خودکفایی کامل در زمینه تولید یک خودرو باشد.
عموزاده یادآور شد: جذب سرمایه گذاری خارجی جهت رونق صنعت خودرو در ایران، آینده این صنعت را تضمین خواهد کرد.
وی در خاتمه گفت: خودروسازان داخلی به ویژه سایپا باید به دنبال جلب همکاری های مشترک با شرکای مطرح خارجی بوده و زمینه ایجاد تنوع در محصولات و گسترش حضور در بازارهای داخلی و خارجی را فراهم کنند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.