راهیابی احمدی به دیدار فینال مسابقات جهانی کاراته

۰۲م آذر ،

سعید احمدی به دیدار فینال بیست و یکمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان در وزن ۶۷- کیلوگرم راه یافت.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) به فرانسه، در آغاز دومین روز از بیست و یکمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان در پاریس که در بخش کومیته انفرادی و در اوزان ۶۰- و ۶۷- کیلوگرم بود در وزن ۶۷- کیلوگرم سعید احمدی با کسب ۶ پیروزی پیاپی به دیدار فینال راه یافت و روز شنبه عصر باید برای کسب مدال طلا به مصاف حریف ایتالیایی خود برود.

احمدی در دور اول با امتیاز فنی ۸ بر صفر مقابل رایاپان از سریلانکا پیروز شد و در حالی که ۴۴ ثانیه از وقت مبارزه باقی بود برنده اعلام شد. در دور دوم در وقت قانونی مقابل لبدز از بلاروس به تساوی رسید و در رای گیری داوران ۴ بر یک برنده شد. در دور سوم ۴ بر۳ برد و به مرحله بعد رسید. احمدی در این مبارزه مقابل کاسکیمیسکو از مراکش قرار گرفت و در حالی که تا ۱۴ ثانیه پایانی ۳ بر ۲ عقب بود توانست دو امتیاز بگیرد و پیروز شود.

احمدی در مرحله بعد با حساب ۳ بر صفر و با هوشیاری تمام توانست پینزاس از آرژانتین را شکست دهد و به دور پنجم راه یابد. او در این دور مقابل رنه گیگلر از آلمان قرار گرفت و با نتیجه ۵ بر صفر این حریف را هم شکست داد.

ملی پوش وزن ۶۷- کیلوگرم ایران برای فینالیست شدن توانست با حساب ۲ بر صفر رمپراپ از آمریکا را شکست دهد تا اولین کاراته کای ایران باشد که توانسته به دیدار فینال این دوره از رقابتها راه یابد.

دروزن ۶۰- کیلوگرم امیر مهدی زاده در دور اول با نتیجه ۲ بر صفر موخسیمف از ازبکستان را شکست داد. در دور دوم با نتیجه ۳ بر صفر مقابل لاکاناتا از مالزی پیروز شد. وی در دور سوم با حساب ۲ بر صفر رندون از کلمبیا را از پیش رو برداشت.

مسابقات این وزن ادامه دارد.

کاتای تیمی که مسابقات آن از ساعت ۱۶ (حدود ۳ ساعت دیگر)آغاز می گردد تیم ایران با ترکیب فرزاد محمد خانلو، آرمین روشنی و احد شاهین در دور اول با کره جنوبی مصاف می کند و در صورت پیروزی در این دیدار در دور دوم با مصر مصاف خواهد کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.