راهیابی فیلم کوتاه دانش‌آموز خراسان جنوبی به جشنواره بین‌المللی فیلم رشد

معاون اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از راهیابی فیلم کوتاه دانش‌آموز این استان به چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد خبر داد.

به گزارش هنرآنلاین،، سید علیرضا موسوی‌نژاد ظهر امروز در جمع کارکنان اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: امروزه جای بسی خرسندی است که دانش‌آموزان در کنار تحصیل و فراگیری علم به مباحث فرهنگی و هنری نیز توجه دارند.

وی با بیان اینکه توجه به مسائل مختلف ارزشی در زمینه‌های دینی، فرهنگی و هنری توسط دانش‌آموزان می‌تواند سبب پر شدن مثبت اوقات فراغت آنها شود، تصریح کرد: توجه به این مسائل نیز خود سبب شادابی و نشاط در بین دانش‌آموزان می‌شود و اگر با کسب مقام و موفقیت همراه باشد این نشاط و شادابی افزون می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: دانش‌آموزان با تلاش در مسائل و امور دینی، فرهنگی و هنری و نشاط حاصله از انجام این کارها بیشتر به سمت درس و علم‌آموزی سوق داده می‌شوند.

موسوی‌نژاد یادآور شد: فیلم کوتاه دانش‌آموز خراسان جنوبی به چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد راه پیدا کرده است.

وی افزود: فیلم کوتاه عکس‌های مهربانی به کارگردانی دانش‌آموز زهرا ملایی از دبیرستان فروغ دانش کرغند شهرستان قاینات به چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد راه یافت.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: فیلم کوتاه عکس‌های مهربانی قبل از این در سی‌امین جشنواره هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه وزارت آموزش و پرورش که در شهریور‌ماه سال گذشته در خراسان شمالی برگزار شد، رتبه سوم کشوری را کسب کرده بود.

موسوی‌نژاد اظهار کرد: چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در تهران از تاریخ ۱۲ تا ۱۴ آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 


آخرین اخبار
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.