راهیابی یک شناگر ایرانی به فینال مسابقات آزاد مالزی

خشایار حضرتی مربی تیم ملی شنای جمهوری اسلامی ایران گفت: احمدرضا جلالی در رشته ۴۰۰ متر مختلط انفرادی توانست به فینال مسابقات راه یابد و عصر امروز به وقت محلی نتیجه فینال این رشته مشخص خواهد شد.

وی در ادامه این مسابقات را تمرین خوبی برای تیم ملی شنای کشور دانست و گفت: مسابقات اصلی و با اهمیت خرداد ماه در کشورهای مختلف برگزار خواهد شد.

حضرتی در ادامه تصریح کرد: دو شناگر ایرانی در رشته های ۱۰۰ متر آزاد و ۱۰۰ متر قورباغه نیز با حریفان خود در نخستین روز از مسابقات به رقابت پرداختند اما تنها شناگر راه یافته به فینال این مسابقات احمدرضا جلالی بود.

وی در خصوص کسب مجوز حضور در المپیک لندن برای شناگران ایرانی در این مسابقات نیز گفت: این موضوع بر اساس نتایج این مسابقات نبوده و مبنای آن رکودهایی است که شناگران از خود برجای می گذارند و در پایان مسابقات این موضوع مشخص خواهد شد.

تیم ملی شنای ایران برای شرکت در مسابقات کاپ آزاد مالزی و انتخابی بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن، عازم کوالالامپور پایتخت مالزی شده است.

تیم ملی شنای ایران با هشت شناگر و ترکیبی جوان در رقابت های شنای کاپ آزاد مالزی که از روز چهاردهم تا شانزدهم اردیبهشت در کوالالامپور در حال برگزاری است، شرکت کرده است. محمد بیداریان، احمدرضا جلالی، پوریا مالدار قصری، امیر محمد شجاعی فر، افشین عسگری، آرین اولیایی، آرشام میرزایی و سروش خواجگی شناگران ایران در مسابقات مالزی هستند.

تیم شنای ایران را ‘یورگ وویت’ و خشایار حضرتی به عنوان مربیان و اعضای کادر فنی همراهی می کنند.

این رقابت ها حکم مسابقات ورودی بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن را دارد و نفراتی که بتوانند به رکوردهای اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی شنا (فینا) دست یابند جواز حضور در رقابت های المپیک ۲۰۱۲ لندن را کسب خواهند کرد.

آساق**۳۳۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۰۹۹۷۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.