راهی محتشمی‌کیا از ˝بن بست˝ می‌گوید

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

آلبوم ˝بن بست˝ با صدای راهی محتشمی‌کیا به زودی از سوی انتشار یافتنات نوای آویژه هنر منتشر می‌شود.

دیبا فروزان، مدیر انتشار یافتنات نوای آویژه هنر در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی ممتاز نیوز گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای انتشار یافتن یک اثر موسیقایی هستیم که این اثر به زودی از سوی انتشار یافتنات نوای آویژه هنر روانه بازار موسیقی می‌شود.

مدیر انتشار یافتنات نوای آویژه هنر در ادامه خاطرنشان کرد: عنوان این آلبوم “بن بست” است و خوانندگی این اثر موسیقایی به عهده راهی محتشمی‌کیا بوده است.همچنین آهنگ‌سازی قطعات و سرودن اشعار توسط باربد خاک‌پور انجام شده است.

فروزان تاکید کرد: همچنین این آلبوم شامل ۱۰ قطعه است و نام بعضی از قطعات آن “بن بست”، “روزگار نفت و فانوس”، “درد چوپان”، “ایران زمین”، “فقط این بار” و….. است.

دیبا فروزان دربارهٔ اعضا و نوازندگان این گروه گفت: در این اثر راهی محتشمی کیا (خواننده)، کریم قربانی(ویولن سل)، میلاد درخشانی (تار)، بابک ریاحی پور (گیتار باس)، مهدی میرزاباقریان (گیتار الکتریک)، رضا بنایی نیا (درامز)، باربد خاکپور (گیتار/پیانو/آهنگساز)، کوروش بابایی (کمانچه) و…. از اعضا و نوازندگان این گروه می باشند.

گفتنی است، ازپاییز سال  گروه موسیقی آویژه هنر با هدف دمیدن روحی تازه در کالبد ترانه‌های مفهومی و اجتماعی به سرپرستی مهدی میرزاباقریان و به خوانندگی محمدرضا محتشمی کیا (راهی) تشکیل شده است.

پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.