راهی مناسب برای خرید لپ‌تاپ و تبلت به صورت آنلاین

۲۰م آذر ،

بدین منظور:
ابتدا به سایت فروشگاه لوتوس به نشانی www.lotuslaptop.com مراجعه نمایید.
فروشگاه لوتوس یکی از مراکز معتبر در زمینه‌ی واردات لپ‌تاپ و تبلت و عرضه بدون واسطه‌ی آن به مشتریان است. سابقه‌ی فعالیت این فروشگاه به ۱۹ سال می‌رسد.
شما می‌توانید از طریق سایت این فروشگاه محصولات مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش داده و آن‌ها را درب منزل تحویل بگیرید. برای این کار کافی است محصول مورد نظر خود در فروشگاه را به سبد خرید خود اضافه نموده و در پایان سفارش خود را تأیید نمایید.
همچنین (ترفندستان) با عضویت در سایت فروشگاه لوتوس به هنگام خرید محصولات می‌توانید از هدایایی نظیر کیف لپ‌تاپ، آنتی ویروس اوریجینال Bitdefender، ماوس اوریجینال، کول‌پد، کلینر، فلش‌دیسک ۸ گیگ، کاور لپ‌تاپ و… بهره‌مند شوید.
لازم به ذکر است اگر قصد مراجعه‌ی حضوری به این مرکز را دارید می‌توانید به نشانی «تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از خیابان طالقانی، مرکز کامپیوتر ایران، طبقه همکف، واحد ۴۵۱، فروشگاه لوتوس» مراجعه نمایید.
این فروشگاه نماینده رسمی شرکت‌های سازگار ارقام، الماس، ویستا، آوات، مادیران، امرتات، آواژنگ، هورداد رایان، ماتریس، سام الکترونیک، ایران رهجو و هماهنگ می‌باشد.

راهی مناسب برای خرید لپ‌تاپ و تبلت به صورت آنلاین سطح ترفند: مبتدی
راهی مناسب برای خرید لپ‌تاپ و تبلت به صورت آنلاین در صورت داشتن سوال و یا مشکل پیرامون این ترفند، می‌توانید آن را در انجمن‌های تخصصی ترفندستان مطرح کنید.
راهی مناسب برای خرید لپ‌تاپ و تبلت به صورت آنلاین منبع ترفند: وب سایت ترفندستان
راهی مناسب برای خرید لپ‌تاپ و تبلت به صورت آنلاین به پاس حرمت قلم و اندیشه، در صورت ذکر این ترفند منبع آن را نیز ذکر کنید. استفاده از این ترفند تنها با ذکر نام وب سایت ترفندستان مجاز است.
راهی مناسب برای خرید لپ‌تاپ و تبلت به صورت آنلاین لینک مستقیم ترفند:

http://www.tarfandestan.com/1391/09/20/economic-and-comfort-way-of-purchasing-online-laptop-and-tables.html



ترفندستان | Tarfandestan – اولین و بزرگترین وب سایت تخصصی ترفند های کامپیوتر و اینترنت
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.