راه‌آهن و دستگردی تا دو هفته دیگر آماده می‌شوند

غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره میزبانی ایران برای بازی‌های فوتبال زیر ۱۶ سال آسیا گفت: میزبانی ایران بنا به درخواست فدراسیون فوتبال از یک سال پیش قطعی شد و فدراسیون پس از موافقت AFC کارگروه‌هایی تشکیل و جلسات متعددی را با وزارت ورزش و مسئولان ذیربط برگزار کرد.

مسئول برگزاری بازی‌های زیر ۱۶ سال آسیا ادامه داد: پس از انجام برنامه‌ریزیها قرار شد ایران در دو ورزشگاه راه‌آهن و دستگردی میزبان این بازیها باشد چون شرط AFC این بود که حداکثر ظرفیت ورزشگاه باید ۱۵ هزار نفر باشد. همچنین نماینده‌های AFC در بازدیدهایی که از این دو ورزشگاه داشتند نکاتی را گوشزد کردند تا نواقص موجود اصلاح شود. ایرادهایی مثل مجزا بودن محل عبور و مرور خبرنگاران و VIP وجود داشت که مطمئنا تا آغاز بازی‌ها برطرف خواهد شد.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا اتاق کنفرانس ورزشگاه راه‌آهن تا دو هفته دیگر آماده می‌شود؟ بیان کرد: ورزشگاه راه‌آهن هنوز اتاق کنفرانس ندارد اما در نظر داریم یکی از سالنهای بزرگ این ورزشگاه را به چند قسمت تقسیم کرده و یکی از آن بخشها را به محل برگزاری نشست خبری اختصاص دهیم.

بهروان در ادامه تصریح کرد: ورزشگاه‌های دستگردی و راه‌آهن مشکل خاصی برای میزبانی این بازیها نخواهند داشت، این دو ورزشگاه به نوعی دو منظوره هستند، چون هم برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان و هم برای بازی‌های زیر ۱۶ سال آماده شد‌ه‌اند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.