راه‌اندازی “جبهه‌ اعتدالی” متشکل از احزاب و گروه‌های اعتدالگرا

فروردین ۱۴۰۳

راه‌چمنی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

دبیر کل حزب وحدت و همکاری از تصمصم اعتدالگرایان برای تشیکل جبهه اعتدالی خبر داد و گفت: با تعدادی از احزاب و گروه‌های اعتدالگرا که در انتخابات از “حجت‌الاسلام دکتر روحانی” حمایت کردند جلسه‌ مقدماتی برگزار شد تا بتوانیم “جبهه‌ اعتدالگرا” از احزاب اعتدالگرا با سلایق گوناگون را راه اندازی کنیم.

“محمدرضا راه‌چمنی” در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب‌ باشگاه ‌خبرنگاران، در تشریح فعالیت حزب وحدت و همکاری اظهار داشت: حزب وحدت و همکاری ملی در حال سازماندهی شاخه‌های صنفی تخصصی و گسترش دفاتر خود در شهرستان‌ها است.

دبیرکل حزب وحدت و همکاری با بیان اینکه به دنبال گسترش فرهنگ اعتدالگرایی در کشور هستیم، تصریح کرد: با توجه به اینکه از سال‌های قبل خواستار روند اعتدالی در کشور بودیم و همچنین حجت‌الاسلام دکتر روحانی در انتخابات نیز این جریان را مطرح کردند اکنون نیز در پی رواج فرهنگ اعتدالگرایی در جامعه   هستیم  به گونه‌ای که دولت‌های بعدی نیز این مشی را دنبال کرده و محقق کنند.

وی گفت: حزب وحدت و همکاری به عنوان یک حزب مدافع گفتمان اعتدال به دنبال حاکمیت جریان اعتدالی در کشور است که از جمله برنامه‌هایش تقویت دولت تدبیر و امید دکتر روحانی است.

راه چمنی از تصمصم اعتدالگرایان برای تشیکل جبهه اعتدالی خبر داد و گفت: با تعدادی از احزاب و گروه‌های اعتدالگرا که در انتخابات از آقای روحانی حمایت کردند جلسه‌ مقدماتی برگزار شد تا بتوانیم “جبهه‌ اعتدالگرا”  از احزاب اعتدالگرا با سلایق گوناگون را راه اندازی کنیم.

وی با بیان اینکه هدف از این جبهه حمایت از جریان اعتدالی در کشور و حمایت از برنامه‌های رئیس جمهور منتخب است، اظهار داشت: اولین جلسه با حضور تعدادی از احزاب اعتدالگرا از جمله حزب وحدت‌و همکاری،حزب اعتدال و توسعه و غیره ..در دفتر دکتر نوبخت دبیرکل حزب اعتدال و توسعه برگزار شد که جلسات دیگر آن در هفته‌های آتی شکل خواهد گرفت.

دبیرکل حزب وحدت و همکاری خاطر نشان کرد: ضمن حمایت از برنامه‌های رییس جمهور منتخب، در نظر داریم منشور اعتدالگرایی در جهت  نهادینه کردن و تحقق  مشی اعتدال‌گرایی تدوین کنیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.