راه‌اندازی سیمای ایران خودرو

به منظور انعکاس فعالیت های گسترده جهادگران عرصه تولید و خودکفایی در سال تولید ملی و حمایت از کار وسرمایه ایرانی، سیمای گروه صنعتی ایران خودرو راه اندازی می شود.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، مدیر ارتباطات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام خبر بالا افزود: به دلیل فراگیری رسانه تصویری و برای تحقق اهداف خودکفایی صنعتی و مقابله با تحریم ها، گروه صنعتی ایران خودرو بنا دارد «سیمای ایران خودرو» را راه اندازی کند.

علی مصریان با اشاره به توان بالای نرم افزاری و سخت افزاری در حوزه ارتباطات گروه صنعتی ایران خودرو، ارتباطات را از موثرترین عوامل در رسیدن به اهداف صنعت و تولید دانست و بر لزوم بهره گیری از انواع رسانه ها در این راه تاکید کرد.

وی با تاکید بر اهمیت تقویت ارتباطات و انسجام گروهی در جهت افزایش هم افزایی و تمهید امکان بهره مندی از ابزارهای فرهنگی برای تحول در کیفیت محصول و خدمات، اظهار داشت: انعکاس دستاوردها و فعالیت های صنعت خودرو به عنوان لوکوموتیو صنایع کشور از اولویت های مهم فعالیت های این حوزه بوده که افزایش کانال های جدید اطلاع رسانی نیز به همین منظور است.

او خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو دارای یک استودیوی تولید مجهز، آرشیو غنی، واحد سیار، مونیتورینگ و تامین برنامه و امکانات فنی کم نظیراست، از این رو در صدد ایجاد کانال ارتباطی جدیدی بدون صرف هزینه و با استفاده از امکانات موجود هستیم که با تولید برنامه های سیمای ایران خودرو به حداکثر بهره وری خواهد رسید.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو در خصوص جزییات طرح مجله تصویری «سیمای ایران خودرو» اظهار داشت: در نیمه دوم امسال تولید برنامه های تصویری و ترکیبی با استفاده ازاستعدادها و بضاعت های بی شمار کارشناسان شاغل در این گروه صنعتی تحت عنوان «سیمای ایران خودرو» آغاز می شود.

وی همکاری وهمفکری هنرمندانه همکاران گروه صنعتی ایران خودرو را عامل مهی در اثربخشی بیشتر این حرکت دانست و از اعضای خانواده بزرگ ایران خودرو دعوت کرد تا برای موفقیت این طرح، دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را ارایه و توانایی های خود را نیز در این زمینه اعلام کنند.

انتهای پیام


ایسنا

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. bigan:

    جهت همکاری باشما وبهبود توسعه ی صنایع خودروی ودیگرپروژهای ملی وچندطرح وبرنامه اماده ی همکاری با شماییم.مشاور وطراح بنیاد نخبگان وبنیاد توسعه ی کار افرینی وطراح سلاح سازمان صنایع دفاع وطراح سازمان علمی پژوهشی سپاه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.