راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه در دانشگاهها

جام جم آنلاین: مدیرعامل موسسه قرض الحسنه دانشجویان ایران از راه اندازی صندوق قرض الحسنه دانشجویان در همه دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی و مراکز پژوهشی خبر داد .

 به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت،غلامعلی نیستانی  در حاشیه مراسم افتتاحیه صندوق قرض الحسنه دانشجویان ایران در سنندج افزود: این موسسه در نظر دارد با تاسیس صندوق حمایتی دانشجویان در تمامی دانشگاه ها و ایجاد شبکه پیوسته قرض الحسنه برای تسریع در عرضه خدمات و تسهیلات اختصاصی به جامعه دانشگاهی گام بردارد.

وی گفت : کمک به تامین نیازهای مالی و معیشتی و بهبود زندگی دانشجویان و دانشگاهیان، جذب منابع و کمک‏‌های خیران برای گسترش فعالیت‏‌های علمی و پژوهشی، کمک به نشر آثار دانشجویان، حمایت مالی از پژوهشگران در پژوهش‏‌های کاربردی مصوب و استفاده از کمک های دولتی جهت اعطای وام های قر ض الحسنه از مهمترین اهداف تاسیس این صندوق است.

نیستانی جمعیت مخاطب این صندوق را تمامی دانشجویان و کارمندان رسمی و پیمانی دانشگاه‏‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی، تمامی پژوهشگران تمام وقت مراکز پژوهشی، تمامی اعضای تمام وقت جهادهای دانشگاهی سراسر کشور و اعضای هیئت علمی سراسر کشور برشمرد .

مدیرعامل موسسه قرض الحسنه دانشجویان ایران افزود : تولید محتوی و فرهنگ سازی در مورد قرض الحسنه، اطلاع رسانی و نشر در این حوزه، تاسیس شعبه الکترونیکی، تاسیس شعب در دانشگاه های دارای واحدهای دانشگاهی و تاسیس شعب در سایر دانشگاه ها از جمله برنامه های آتی این موسسه است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.