راه‌اندازی«دبیرخانه گفتمان انقلاب اسلامی» در دانشگاه آزاد شهر ری

۱۲م دیماه ،

جلسه معارفه رییس تشکل‌های دانشجویی واحد شهر ری دانشگاه آزاد با حضور رییس واحد شهر ری و مدیرکل تشکل‌های سیاسی اسلامی برگزار شد.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهندس اکبری مدیرکل تشکل‌های سیاسی – اسلامی دانشگاه آزاد در این جلسه گفت: به برکت همجواری با دو حرم بارگاه ملکوتی حضرت امام (ره) و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی و به جهت اقدامات شایسته واحد شهرری «دبیرخانه گفتمان انقلاب اسلامی» در این واحد دایر خواهد شد.

وی ضمن تشکر از مجموعه واحد شهرری به جهت اقدامات فرهنگی برای بالا بردن روحیه بسیجی، گفت: دکتر فتحی به عنوان فردی بسیجی و ولایت‌مدار، پرچمدار بصیرت در بین روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی است.

در این جلسه دکتر فتحی واجارگاه ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی، گفت: امیدوارم به برکت همجواری با این دو حرم شریفین و با حضور اساتید و کارکنان و دانشجویان بسیجی و ولایت‌مدار، این واحد دانشگاهی در راستای منویات مقام معظم رهبری بتواند خدمات ارزنده و شایسته‌ای علمی و فرهنگی به قشر جوان و فرهیخته میهن اسلامی‌مان که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری و همچنین ریاست دانشگاه آزاد بوده است، انجام دهد.

دکتر فتحی رییس واحد شهرری اظهار داشت: یکی از اهداف مهم این مجموعه دانشگاهی بهره‌گیری از نظرات و پیشنهادات دانشجویان فهیم به ویژه در قالب تشکل‌های سیاسی و بسیج دانشجویی است که در این واحد اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سیاست‌های کلی این واحد دانشگاهی در چارچوب قوانین و مقررات دانشگاه آزاد و همین طور مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری است.

دکتر فتحی واجارگاه همچنین در رابطه با حماسه تاریخی و ماندگار ۹ دی، عنوان کرد: ۹ دی نشانه بارز هوشیاری و ولایت‌مداری مردم کشورمان بود که بساط فتنه‌گران را در هم کوفت.

وی در این زمینه به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: فتنه سال ۸۸ فتنه بزرگی بود که با یاری خداوند متعال از سر ما رفع شد.

در پایان هادی غنی‌پور به عنوان مدیر تشکل‌های سیاسی – اسلامی در واحد شهر ری منصوب و از خدمات قادری تشکر شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.