راه‌اندازی بخش حقوقی پایگاه اینترنتی همکاران‌سیستم

۰۶اردیبهشت،

همزمان با روز جهانی مالکیت فکری، صفحه حقوقی پایگاه اینترنتی همکاران سیستم راه‌اندازی شد.
صفحه حقوقی سایت همکاران سیستم شامل مقالات و یادداشت‌های حقوقی، ترمینولوژی واژگان حقوقی، قوانین و مقررات در زمینه‌ی نرم‌افزار و فناوری اطلاعات و رویدادهای حقوقی است. همچنین، این امکان برای علاقه‌مندان فراهم است که یادداشت‌ها و مقالات خود در زمینه‌‌های حقوقی مرتبط با نرم‌افزار و فناوری اطلاعات را در این بخش از سایت همکاران سیستم منتشر کنند.
به گفته امیر اعرابی پور مدیر بازاریابی و فروش شرکت همکاران سیستم، هدف از راه‌اندازی این بخش درسایت همکاران سیستم، ایجاد تریبونی برای طرح مسائل مالکیت فکری و کپی رایت خصوصا در حوزه نرم افزار و به دنبال آن غنی‌سازی منابع حقوقی این کسب و کار است.
وی با اشاره به ضعف منابع حقوقی موجود در کشور در این زمینه می‌گوید:‌« پیشرفت صنعت نرم‌افزار در گرو پیشرفت اکوسیستم آن و به عبارت دیگر پیشرفت مجموع ساز و کارهای آن است. با توجه به اینکه یکی از موانع اساسی رشد و توسعه صنعت نرم افزار در کشور، فقدان حمایت‌های قانونی موثر و فقر ادبیات حقوقی در این زمینه است، ما تصمیم گرفتیم تا به تحقیق، تالیف و نشر مطالب حقوقی پرداخته و از این طریق، گامی در جهت آگاهی بخشی و اعتلا فرهنگ حفظ و رعایت مالکیت فکری برداریم.»
علاقه‌مندان می‌توانند برای ملاحظه‌ی این بخش به سایت همکاران سیستم مراجعه کنند.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.