راه‌اندازی نمایشگاه الکترونیکی کالاهای ایرانی در برزیل

۲۵اردیبهشت،

Flag-Pins-Iran-Brazil.jpg

رییس انجمن دوستی ایران و برزیل گفت: در راستای توسعه تجارت کالاهای غیرنفتی به برزیل، نمایشگاه الکترونیکی کالاهای ایرانی در برزیل برگزار می‌شود.

میرقاسم مومنی، رییس انجمن دوستی ایران و برزیل در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: با توجه به اعلام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری و تلاش تمام آحاد مردم در بخش‌های مختلف در جهت اجرای این شعار، این انجمن در نظر دارد با همکاری بخش‌های خصوصی کشور تمهیداتی در جهت توسعه صادرات غیرنفتی و ایجاد اشتغال صورت گیرد.

وی ادامه داد: کمیته اقتصادی انجمن با ایجاد تمهیداتی در جهت معرفی کالاهای ایرانی اقدام به برگزاری نمایشگاه الکترونیکی و مجازی پرتغالی و اسپانیایی می‌کند این نمایشگاه الکترونیکی کالاهای ایرانی غیرنفتی به ۷۰ هزار شرکت برزیلی و آمریکای لاتین ارسال می‌شود.

مومنی اضافه کرد: بدین ترتیب ضمن معرفی و صادرات کالاهای غیرنفتی ایرانی زمینه لازم برای مکاتبات و انجام قراردادهای تجاری میان شرکتهای ایرانی و برزیلی فراهم می‌شود.

رییس انجمن دوستی ایران و برزیل گفت: در قبل متاسفانه به سبب نبود اطلاع‌رسانی بسیاری از شرکت‌های برزیلی از کالاهای ایرانی اطلاع چندانی ندارد اما با برگزاری این نمایشگاه الکترونیک موانع موجود در این راه برطرف می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.