راه‌اندازی پورتال بیمه‌گذاران حقیقی

۱۱ام بهمن ،

بینا- مدیریت فناوری ارتباطات و اطلاعات بیمه نوین با اشاره به راه‌اندازی پورتال بیمه‌گذاران حقیقی در پایگاه اینترنتی این شرکت گفت: امکان پرداخت اینترنتی حق بیمه‌ها و جزئیات کامل آن در این سیستم قابل ملاحظه است.
به گزارش بینا به نقل از روابط عمومی بیمه نوین، فرشید پوریوسفی با بیان اینکه برای رفاه حال مشتریان پورتال بیمه‌گذاران حقیقی تعریف شده است، گفت: این پورتال در پایگاه اینترنتی شرکت تعریف شده و امکانات و قابلیت‌های ختلفی را به صورت اینترنتی در اختیار بیمه‌گذاران حقیقی شرکت قرار می‌دهد.
مدیریت فناوری ارتباطات و اطلاعات بیمه نوین ادامه داد: بیمه‌گذاران شرکت از طریق این پورتال به بسیاری از اطلاعات کامل بیمه‌نامه‌های خریداری شده خود از شرکت بیمه نوین دسترسی داشته و جزئیات کامل پرداخت‌ حق بیمه‌ها نیز در این سیستم قابل ملاحظه است.
پوریوسفی در خصوص دیگر قابلیت‌های این پورتال تصریح کرد: امکان پرداخت اینترنتی حق بیمه‌ها، استعلام وضعیت پرداخت‌های حق بیمه عمر، استعلام وضعیت مشارکت در منافع بیمه‌نامه عمر و استعلام از خسارات بیمه‌ نامه‌های اتومبیل از دیگر قابلیت‌های ویژه این پورتال برای تمام بیمه‌گذاران حقیقی شرکت است.
مدیر فناوری ارتباطات و اطلاعات بیمه نوین خاطرنشان کرد: اعلام زمان انقضای بیمه‌نامه‌ها، امکان تمدید آن از طریق اینترنت و قابلیت ارسال دو سویه پیام بین شرکت و بیمه‌گذار از دیگر امکاناتی است که قرار است در آینده‌ای نزدیک برای این سیستم تعریف و اجرایی شود.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.