راه‌اندازی کتابخانه در کلانتری‌ها – اخبار اجتماعی

دبیر کل نهاد کتابخانه‌های کشور گفت: ما آمادگی داریم تا با شکل گیری همکاری میان پلیس و نهاد کتابخانه‌ها، در کلانتری‌ها کتابخانه احداث کنیم

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  واعظی اشاره به تمهیدات فرمانده نیروی انتظامی مبنی بر دانش بنیان کردن این سازمان، افزود: ما می توانیم همکاری و فعالیت مشترکی با پلیس داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه ۲۸۰۰ کتابخانه در کشور تحت مدیریت نهاد کتابخانه ها است، اظهار داشت: با توجه به اینکه  شرایط حال حاضر ما مانند گذشته نیست و بسیاری از مسائل با نرم افزارها و امکانات جدید صورت می‌گیرد، پلیس باید سازمان دانش بنیان باشد که بتواند مسائل را شناسایی کرده و با آن به مقابله پردازد.
واعظی با بیان اینکه ورود پلیس به حوزه فرهنگی ، کتاب و کتاب‌خوانی بسایر ارزشمند است،گفت: فعالیت ها و دستاوردهای ۲۰ ماهه  پلیس فتا و سرعت عمل این پلس در پیگیری و رسیدگی به پرونده‌ها بسیار ارزشمند است و اما هنوز گام‌های زیادی مانده که در صورت طی شدن ، امنیت مردم بیشتر تامین می شود.
دبیر کل نهاد کتابخانه ای کشور  خاطر نشان کرد: ما کاملا آمادگی داریم که در هر کلانتری کتابخانه دائر کنیم به نحوی که پس از ورود به هرکدام از این کلانتری‌ها، کتاب دیده شود./ف


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.