راه‌اندازی ۶ شرکت دانش بنیان در دانشگاه پیام نور استان اصفهان تا پایان سال جاری

۱۷م آذر ،

رییس دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت: تا پایان سال جاری شش شرکت دانش بنیان در دانشگاه پیام نور استان اصفهان راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در اردستان، محمد فضیلتی در جلسه پرسش و پاسخ در دانشگاه پیام نور مرکز اردستان با بیان اینکه سیاست دانشگاه پیام نور دیجیتالی کردن برنامه‌های درسی و آموزشی است، اظهار کرد: شش هزار جلد کتاب به صورت الکترونیکی در کتابخانه دانشگاه پیام نور استان اصفهان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه راه اندازی رشته کارشناسی ارشد زیست گیاهی در دانشگاه پیام نور اردستان در دستور کار قرار دارد، گفت: جذب دانشجو در دانشگاه پیام نور استان در سال جاری ۷۰ درصد بوده در صورتی که دانشگاه‌های غیرانتفاعی ۱۰ درصد جذب دانشجو داشته‌اند.

رییس دانشگاه پیام نور استان اصفهان به لزوم برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در واحدها و مراکز آموزشی این دانشگاه اشاره کرد و افزود: باید با درنظر گرفتن شرایط و مصالح موضوعات دینی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در این برنامه گنجانده شود.

فضیلتی تعداد انجمن‌های علمی دانشگاه پیام نور استان اصفهان را ۱۰۰ انجمن اعلام کرد و افزود: دانشگاه پیام نور اردستان دارای شش انجمن در رشته های زیست، حقوق و کشاورزی با ۲۵۰ نفر عضو است.

به گزارش ایسنا، در این جلسه به پرسش های دانشجویان در زمینه های علمی، فرهنگی، سیاسی و آموزشی پاسخ داده شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.