راه‌چمنی: انتخاب شعار «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» اقدام حساب شده‌ای بود

۱فروردین ۱۳،

613-2.jpg

دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی گفت: با توجه به انتخابات‌های پیش‌رو در سال جاری و همچنین مشکلات اقتصادی موجود، مقام معظم رهبری بهترین عنوان را برای سال ۹۲ انتخاب کردند.

محمدرضا راه‌چمنی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خاطر نشان کرد: انتخاب شعار «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» توسط مقام معظم رهبری، اقدام شایسته و حساب شده‌ای بود که در بهترین زمان انجام گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را پیش داریم، شعار «حماسه سیاسی» به مسوولین برگزاری انتخابات این جهت را می‌دهد که باید تمام همت خود را برای ترغیب و تشویق مردم برای حضور گسترده در انتخابات و مشارکت حداکثری به کار گیرند.

راه‌چمنی با اشاره به اینکه “مردم از سلایق سیاسی مختلفی برخوردارند”، گفت: مسوولان انتخابات باید به نحوی برنامه‌ریزی کنند که زمینه حضور همه سلایق در انتخابات فراهم شود و همگان بتوانند با حضور در این انتخابات یک «حماسه سیاسی» را رقم بزنند.

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه شعار «حماسه اقتصادی» در امتداد شعار سال قبل است، تصریح کرد: سال قبل آن‌طور که انتظار می‌رفت، مسوولان نتوانستند شعار «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» را به خوبی تحقق بخشند.

وی افزود: مقام معظم رهبری با انتخاب شعار«حماسه اقتصادی» قصد دارند به مسوولان این جهت را بدهند که علاوه بر اینکه باید در جهت رقم زدن یک «حماسه سیاسی» برنامه‌ریزی کنند، باید در جهت رفع نیازها و مشکلات اقتصادی مردم نیز برنامه‌هایی داشته باشند.

راه‌چمنی در پایان با بیان اینکه “مردم نیز مثل مسوولان باید برای تحقق شعال سال برنامه‌ریزی بکنند”، ادامه داد: در سال تازه باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که علاوه بر کاهش تاثیرات تحریم‌ها، در جهت مقابله با تحریم‌های احتمالی تلاش کنیم و بتوانیم اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری را تحقق بخشیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.