راه‌یابی رسمی‌فورد موستانگ به قاره سبز

فورد نمی‌خواهد هیچ زمانی را برای پرفروش تر شدن خودرو خود از دست بدهد که البته مصادف خواهد بود با عرضه نسل بعدی موستانگ در سال ۲۰۲۴ که با ۵۰ سالگی این خودرو نیز مصادف خواهد بود.

پایگاه اطلاع رسانی خودروسازی:به صورت رسمی‌فورد موستانگ نماد خودروسازی امریکا به بازار اروپا راه می‌یابد زیرا صبح امروز در کانالهای شبکه اجتماعی مانند یوتیوب و فیس بوک فورد به سادگی و به همراه یک فیلم کوتاه  اعلام کرد که فورد موستانگ به اروپا می‌آید.

در حال حاضر موستانگ تنها از طریق وارد کنندگان خصوصی وارد می‌شود که هزینه این خودرو را برای خریداران در اروپا بسیار بالا میبرد  و در حال حاضر فورد قصد دارد همانند خودرو شهری کوچک و جمع و جور فورد فیستا و همچنین B-Max در تمامی‌نمایندگان قاره سبز این خودرو دوست داشتنی و رویایی را عرضه کند.

البته فورد نمی‌خواهد هیچ زمانی را برای پرفروش تر شدن خودرو خود از دست بدهد که البته مصادف خواهد بود با عرضه نسل بعدی موستانگ در سال ۲۰۲۴ که با ۵۰ سالگی این خودرو نیز مصادف خواهد بود.

البته ناگفته نماند که این طرح نیز در راستای طرح جهانی “یک فورد” است که این شرکت امریکایی تمامی‌خودروهای خود را با طراحی یکسان در سرتاسر جهان عرضه خواهد کرد.

انتظار می‌رود موستانگ جدید دارای بروز رسانی در سیستم تعلیق عقب و تغییرات عمده در زیر کاپوت باشد که البته فورد تاکید کرده است که یک موتور اکوبوست خواهد بود و بقیه به صورت رمز و راز باقی مانده است که البته شایعات حکایت از یک موتور توربوشارژ ۴ سیلندر در همه سطح‌ها و یا یک موتور توربوشارژ V6 با ظرفیت ۵٫۰ لیتری خواهد بود.

Share


خودروسازی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.