راه امام، انقلاب اسلامی و ارزش‌های الهی با عشق به علم و روحیه ایثارگری مستمر خواهد بود

احمدی نژاد در دیدار مدیران، منتخبین و خانواده ایثارگران استان خراسان رضوی

رییس جمهور گفت: تا زمانی که عشق به علم و عالمان و روحیه ایثارگری در جامعه جاری است، راه امام راحل، ‌انقلاب اسلامی و ارزشهای الهی با سرعت و قدرت استمرار خواهد داشت.

به گزارش سرویس سیاسی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دکتر محمود احمدی نژاد شامگاه جمعه در پایان دومین روز از صدمین سفر استانی دولت در دیدار با مدیران، منتخبان و خانواده ایثارگران استان خراسان رضوی، علم و ایثار را دو بال برای طی مسیر کمال و رسیدن به قله های سعادت دانست وگفت: هر رویداد و عمل مثبتی که در عالم رخ می دهد بر پایه علم و ایثار است و این در حالی است که تفاوت های بسیاری میان انسان عالم و غیر عالم وجود دارد.

رییس جمهور تصریح کرد: تمامی انتخاب ها حتی انتخاب ارزشهای الهی باید به طور عالمانه باشد و اصول دین ما که پایه اعتقادات و موجودیت ما را شکل می دهد زمانی ارزشمند است که از روی انتخاب صورت گرفته باشد.

دکتر احمدی نژاد ایثار را رمز و راز رسیدن به قله های کمال توصیف و خاطرنشان کرد: رمز شکوفایی انسانیت و ارزشهای الهی در انسان ایثار است و انسان بدون ایثار ارزشی پیدا نخواهد کرد.

رییس جمهور ایثارگری را نشانه ایمان و راه کمال انسان برشمرد و گفت: انجام کار علمی نیازمند ایثار و علم الهی ایثارپرور است و هر کس از روی علم و آگاهی در صراط مستقیم الهی قرار گرفته و اهل ایثار باشد ، همیشه ماندگار و زنده خواهد بود.

دکتر احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ملت ایران در طول تاریخ همواره آرزوهای بزرگ و مفیدی برای جامعه بشری داشته و برای از دست رفتن فرصت های تاریخی انباشته غمگین بوده است،‌ اظهار داشت: امروز فرصتی فراهم شده تا همه آن آرزوها در مسیر تحقق قرار گرفته و غصه های تاریخی از دل و جان ملت زدوده شود و تحقق این مهم نیازمند کار ، تلاش خستگی ناپذیر و همه جانبه است .

رییس جمهور ساختن ایران را در حقیقت پیگیری آرمانهای انبیاء الهی دانست و افزود : امروز ساختن ایران بالا بردن پرچم توحید و عدالت در جهان است و در این راستا باید تلاش کنیم تا همه جای ایران باید ساخته شود .

دکتر احمدی نژاد با بیان اینکه از برخی استان ها در مسیر سازندگی کشور انتظار ایفای نقش بیشتری و موثرتری وجود دارد، گفت: خراسان رضوی از جمله استانهایی است که در مسیر ساختن کشور توقعات از آن بالاست و باید سمبل ساختن و پیشرفت کشور بر اساس آرمانهای الهی شده و موتور محرک و جلو برنده ایران در عرصه های مختلف سازندگی باشد.

رییس جمهور با تاکید بر استفاده از ظرفیت های گوناگون و بی پایان مادی و معنوی استان خراسان رضوی از جمله خورشید هشتم امامت و ولایت که معارف او روشن کننده راه برای همه بشریت است، گفت: دولت با همه توان به عنوان تامین کننده منابع و پشتیبان در خدمت مردم استان خراسان رضوی است و فعالان بخش های مختلف باید دست به دست یکدیگر دهند تا هر چه سریعتر این استان را به جایگاه شایسته ای برسانیم .


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.