راه اندازی اتاق اکوستیک برای تولید کیفی محتوای الکترونیکی دانشکده مجازی

۱۷اردیبهشت،

اتاق اکوستیک با امکانات عایق بندی مناسب و تجهیزات الکترونیکی جدید برای ضبط صدا، امکان ضبط صدای اساتید در عناوین درسی مختلف به عنوان بستر اولیه و قدم اولین در پروسه تولید محتوای الکترونیکی در دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران راه اندازی شده است.

سید هادی دولت آبادی مشاور دفتر تولید محتوای دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران افزود: مهمترین هدف از راه اندازی این اتاق در دانشکده مجازی دسترسی آسان اساتید و جلوگیری از اتلاف وقت و کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت خروجی بوده است.

 پیش از این فایل های صوتی در خارج از دانشکده ضبط می‌شدند که کیفیت خوب و مناسبی نیز نداشتند اما با سیاستها و تلاشهای دانشکده مجازی، اتاق اکوستیک با امکانات عایق بندی مناسب و تجهیزات الکترونیکی جدید برای ضبط صدا، امکان ضبط صدای اساتید در عناوین درسی مختلف به عنوان بستر اولیه و قدم اولین در پروسه تولید محتوای الکترونیکی فراهم شده است.

وی با بیان اینکه اتاق اکوستیک دانشکده مجازی جهت ارائه خدمات و تولید محتواهای درسی به تمامی دانشکده ها، اساتید و دانشگاه های مجازی در سطح کشور آمادگی کامل دارد تصریح کرد: تمامی نقاط اتاق، آکوستیک بوده و در نتیجه هنگام اجرای برنامه هیچ گونه تداخل صوتی صورت نمی گیرد.استفاده از حرفه ای ترین تجهیزات ممکن تا حدی که قابلیت راه اندازی ایستگاه رادیویی نیز در آن وجود دارد. همچنین این اتاق دارای سیستم ضبط صدابا قابلیت کنترل از اتاق فرمان را دارد.

دولت آبادی اظهار کرد: در این دانشکده به عنوان قطب یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی و بهره گیری از پادکستها و رسانه های جدید الکترونیکی، یک اتاق اکوستیک (ضبط صدا) با در اختیار داشتن فضایی مناسب به منظور تولید فایلهای صوتی درسی و با برخورداری از امکانات منحصر به فرد و منابع انسانی متخصص همراه با کادری مجرب و با سابقه در امور ضبط صدا راه اندازی شده است./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.