راه اندازی کارگروه مشترک سازمان رفاه شهرداری با پلیس آگاهی

فروردین ۱۴۰۳

مدیر امور حقوقی سازمان رفاه خدمات و مشارکتهای اجتماعی شهرداری تهران از راه اندازی کار گروه مشترک در خصوص سرنوشت اشخاص فقدانی و پیدا شده با همکاری پلیس آگاهی خبر داد.

مهدی مفسومی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی ممتاز نیوز، در تشریح این خبر اظهار داشت: با راه اندازی این کار گروه نسبت به تعیین سرنوشت اشخاص فقدانی و پیدا شده همکاری متقابل با نیروی انتظامی صورت گرفت.

وی با اشاره به تهیه بانک اطلاعاتی مشخص از اشخاص جامعه هدف در مراکز شهرداری به  منظور شناسایی و بازگشت اشخاص  جذب شده و مجهول الهویه به خانواده افزود: قرار است به زودی تفاهم نامه‌ای در این باره به امضای طرفین برسد.
مدیر امور حقوقی سازمان رفاه تصریح کرد: در حوزه مددجویان دیده در جرایم خاص هم قرار شد که پیگیری خاص و ویژه‌ای برای تسریح در روند رسیدگی وضعیت آنان انجام شود.
مسروفی در پایان  خاطر نشان کرد: جانشین رئیس پلیس آگاهی ناجا رئیس اداره ۱۱ آگاهی تهران، رئیس اداره مبارزه با جرایم جنایی اداره آگاهی، نمایندگان پلیس آگاهی شهریار و استان البرز نماینده سازمان بهزیستی به همراه نمایندگان سازمان رفاه خدمات و مشارکتهای اجتماعی شهرداری تهران اعضای این کارگروه را تشکیل می‌دهند./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.