راه اندازی تاکسی هوایی در فرودگاه بیرجند

۲۷فروردین۱۳،

نماینده مردم بیرجند بیان اینکه تمام استانداردهایی که برای سایر هواپیماهای استان انجام می گردد برای این تاکسی ها نیز صورت می گیرد، گفت: قیمت این تاکسی نسبت به هواپیماهای دیگر بسیار کمتر است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی افزود: در این راستا دو هواپیمای دو نفره، دو هواپیمای شش نفره و دو هواپیمای ۱۸ نفره آماده خدمت رسانی به مردم استان برای سفر به اقصا نقاط کشور می باشند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر تنها پرواز به بعضی استان ‌ها از فرودگاه بین المللی بیرجند انجام می گردد که با راه اندازی این تاکسی ها پرواز به تمام نقاط کشور فراهم می گردد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمام استانداردهایی که برای سایر هواپیماهای استان انجام می گردد برای این تاکسی ها نیز صورت می گیرد، گفت: قیمت این تاکسی نسبت به هواپیماهای دیگر بسیار کمتر است.

عبادی با بیان اینکه راه اندازی این تاکسی های هوایی زیر ساخت خوبی برای استان به شمار می رود، ادامه داد: با راه اندازی این تاکسی هوایی و منطقه ویژه اقتصادی بیرجند به عنوان بارانداز شرق کشور مطرح خواهد شد.

وی یادآور شد: تمام اعتبار در نظر گرفته شده برای این کار توسط بخش خصوصی هزینه شده است و هیچ گونه اعتبار دولتی برای راه اندازی تاکسی هوایی اختصاص نیافته است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.