راه اندازی رسمی اولین لیگ بازیهای آنلاین رایانه ای

این مطلب در تاریخ شنبه ۱۳م آبان به نقل از منبع ذکر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز درج گردیده است

دکتر حسن علیزاده با حضور در غرفه خبرگزاری مهر در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها با اعلام آغاز ثبت نام رسمی در اولین لیگ بازیهای آنلاین رایانه ای اظهار داشت: کاربران بازی های رایانه ای می توانند با مراجعه به وبگاه جام دیجیتال آنلاین نسبت به ثبت نام در این لیگ بازی رایانه ای اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه لیگ مسابقات رایانه ای با ۸ بازی در زمینه های مختلف آغاز شده است گفت: به تدریج و تا پایان امسال ۲۸ بازی آنلاین پولی و حدود ۲۰۰ بازی رایگان در زمینه های مختلف در اختیار کاربران قرار می گیرد.

رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال از همکاری و امضای تفاهمنامه با سازمان فناوری اطلاعات و بانک ملی برای تامین زیرساختهای فنی و مالی این طرح خبر داد و گفت: پیش از اعلام راه اندازی این لیگ، بالغ بر ۳۰ هزار نفر در این پایگاه اینترنتی ثبت نام نموده اند و پیش بینی می گردد با اعلام رسمی راه اندازی این جام، از امروز شاهد استقبال خوبی از سوی کاربران و طرفداران بازیهای رایانه ای باشیم.

علیزاده هدف از راه اندازی لیگ بازیهای رایانه ای را آوردن سرگرمی  به داخل منازل مردم عنوان نمود و گفت: بازیهای درنظر گرفته شده تمامی گروه های، سنی ،تحصیلی ،جنسیتی و اجتماعی را شامل می گردد.

وی با بیان اینکه به مرور لیست کاملی از بازیهای رایانه ای ایرانی و خارجی در این لیگ ارائه خواهد شد پیش بینی نمود که تا ۳ ماه آینده یک لیگ جدی و تاثیرگذار در زمینه بازیهای رایانه ای آنلاین در کشور ایجاد شود.

علیزاده با اشاره به استقبال چند صد هزار نفری کاربران ایرانی از بعضی بازیهای رایانه ای پایگاه اینترنتیهای خارجی گفت: ورود مخاطبان بازیهای رایانه ای به پایگاه اینترنتیهای خارجی بازی، علاوه بر بار مالی ، مباحث امنیتی سیاسی را نیز در بعضی مواقع به همراه دارد که باید به آن توجه شود. براین اساس ما اگر بتوانیم سرگرمی را با ترکیبی از بازی های مفید ایرانی و خارجی در اختیار مردم قرار دهیم علاوه بر بعد اقتصادی می تواند منتج به تولید بازیهای فاخر ایرانی از بعد فرهنگی نیز شود.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.