راه اندازی سامانه تازه برای گزارش تفسیریات مردمی قطعات بی کیفیت

این خبر امروز دوشنبه ۱۵آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

راه اندازی سامانه تازه برای گزارش تفسیریات مردمی قطعات بی کیفیت

عصر خودرو : معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران از شهروندان خواست هرگونه عرضه قطعات یدکی بی‌کیفیت را به این سازمان اعلام نمایند تا با متخلفان برخورد شود.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل از ایسنا بهادر کاظمی اظهار نمود: شهروندان از عملکرد سازمان استاندارد در برخورد با عرضه قطعات یدکی بی‌کیفیت استقبال خوبی داشته‌اند.
وی با بیان اینکه از همه شهروندان می‌خواهیم که در صورت هرگونه مواجهه با عرضه قطعات یدکی بی‌کیفیت مراتب را به سازمان استاندارد استان مربوطه اعلام نمایند، خاطرنشان نمود: ‌ در حال حاضر شماره تلفن چهار رقمی دریافت گزارش تفسیریات مردمی نیز راه‌اندازی شده و مراحل آزمایشی را طی می‌کند که پس از آن برای دریافت گزارش تفسیریات شهروندان به صورت عمومی اعلام خواهد شد.
کاظمی ادامه داد: به دنبال دریافت گزارش تفسیریات مردمی، بازرسان استاندارد به واحد مربوطه اعزام شده و در صورت ملاحظه عرضه قطعات یدکی بی‌کیفیت و غیر استاندارد، با متخلفان برخورد خواهد شد.
معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران افزود: توقیف کالا، تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی از جمله اقدامات سازمان استاندارد در برخورد با چنین متخلفانی است.
وی تصریح نمود:‌ اگرچه بازرسان سازمان ملی استاندارد نظارت مستمر بر روند عرضه قطعات یدکی به بازار دارند با این حال گزارش تفسیریات مردمی کمک بسیاری به تشدید نظارت‌ها در این حوزه خواهد نمود.

دوشنبه ۱۵ آبان   ۱۱:۱۰

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.