راه اندازی سامانه پشتیبانی خدمات فناوری اطلاعات دانشگاه تهران

۲۰م آذر ،

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به ایجاد و توسعه سامانه های گوناگون و استفاده فراوان کاربران دانشگاه تهران از خدمات و سامانه های فضای مجازی دانشگاه، مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی دانشگاه تهران در راستای افزایش کیفیت خدمات و پاسخگویی شفاف به کاربران، اقدام به راه اندازی سامانه پشتیبانی خدمات فناوری اطلاعات دانشگاه کرد.

قابلیت ثبت، ردگیری مشکلات کاربران سامانه ها و اطلاع از نتایج بررسی مشکلات مذکور از امکانات مهم این سامانه تازه است. از این پس دانشجویان، کارمندان و اساتید دانشگاه می توانند مشکلات احتمالی خود در کار با سامانه های خدمات فناوری اطلاعات را از طریق سامانه تازه پشتیبانی ثبت کنند و با دریافت کد رهگیری از مراحل انجام درخواست خود آگاه شوند.

 

این سامانه از دو طریق http://its3.ut.ac.ir  به صورت شبانه روزی و ارتباط تلفنی به جهت ثبت و پیگیری مشکلات در ساعات اداری با شماره تماس های ۲۱۱۶ (۷ خط) و ۲۱۱۷ (۶خط ) در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

 

لازم به ذکر است کاربران برای ورود به سامانه باید دارای رایانامه (پست الکترونیک) دانشگاه تهران باشند و از آن به عنوان شناسه کاربری استفاده و پس از ورود به سامانه، مشکلات خود را ثبت و پیگیری کنند، کاربرانی که دارای رایانامه دانشگاه تهران نیستند، می‌توانند به آدرس http://utserv2.ut.ac.ir/register/email.php مراجعه کنند.

 

این سامانه بسترساز لازم برای برونسپاری خدمات فضای مجازی در دانشگاه و ارائه خدمات تازه است و امکان ارزیابی کیفیت ارائه خدمات و پاسخگویی راهبران سامانه ها را به جهت بهبود تدریجی خدمات و شناسایی و رفع گلوگاه های سامانه ها را فراهم می کند.


MehrNews Rss Feed
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.