راه اندازی صندوق وام اضطراری خبرنگاران تا پایان نیمه نخست امسال

‘ مجید امرایی’ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: راه اندازی صندوق وام اضطراری خبرنگاران، مراحل مقدماتی خود را طی می کند و مبلغ وام اعطایی به اصحاب رسانه از محل این صندوق هنوز مشخص نیست.

این مقام مسوول در معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تنها خبرنگارانی می توانند از وام های صندوق یاد شده بهره مند شوند که کارت عضویت سرای روزنامه نگاران ایران را دارند.

امرایی با بیان اینکه تا کنون برای ۴۰۰ نفر از اعضای سرای روزنامه نگاران ایران کارت عضویت صادر شده است افزود: مرحله دوم نام نویسی برای عضویت در این سرا نیز از ابتدای خرداد ماه جاری آغاز شده و تا ابتدای تیر ماه ادامه خواهد داشت.

مدیر سرای روزنامه نگاران ایران یادآور شد: اصحاب رسانه می توانند با مراجعه به سرای روزنامه نگاران و تکمیل فرم مربوطه و تحویل کپی کارت ملی، کارت خبرنگاری و یک قطعه عکس برای عضویت در سرا نام نویسی کنند.

امرایی همچنین از پایان داوری بخش عکس نخستین جشنواره ‘سفر امید’ ویژه آثار رسانه ها در سفرهای استانی هیات دولت خبر داد و گفت: نتایج تمامی بخش های این جشنواره نیز تا پایان خبر داد ماه جاری مشخص خواهد شد.

اجتمام**۹۱۴۰** ۱۵۶۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۶۴۴۳۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.