راه اندازی طرح های جدید سایپا پرس

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 راه اندازی طرح های جدید سایپا پرس

راه اندازی طرح های جدید سایپا پرس

ممتازنیوز: قسمت ماشینکاری نت جیگ و فیکسچر سالن مجموعه سازی شرکت سایپا پرس با راه اندازی دستگاههای ماشین فرز، دریل ستونی و دستگاه اره نواری آغاز بکار کرد.

به گزارش ممتازنیوز، الیاس نهاردانی ، رئیس تعمیرات نت جیگ و فیکسچر معاونت فنی مهندسی شرکت سایپا پرس با بیان اهداف راه اندازی این قسمت گفت: مهمترین هدف از راه اندازی قسمت ماشینکاری نت جیگ و فیکسچر سالن مجموعه سازی رفع نیازهای ماشینکاری و ساخت نت جیگ و فیکسچر بوده که قبلاً جهت انجام پروژه ها یا اقدامات اصلاحی از پیمانکاران خارج از سازمان استفاده می شده است.
وی افزود : با راه اندازی این تجهیزات و بدنبال آن ایجاد ظرفیت های جدید نیاز به خدمات این گونه تجهیزات به خارج از شرکت برطرف شده و باعث کاهش هزینه قابل توجهی برای سازمان می شود.
نهاردانی در خصوص پرسنل مورد نیاز قسمت ماشینکاری گفت: نیروی مورد نیاز از طریق نیروهای با تجربه و آشنا به ماشینکاری نت جیگ و فیکسچر تامین شده و در حال حاضر تعداد ۳ نفر از همکاران نت جیگ و فیکسچر در یک شیفت مشغول به ارائه خدمات ماشینکاری مورد نیاز می باشند.
وی ادامه داد : یکی از تجهیزات مورد نیاز قسمت ماشینکاری نت جیگ و فیکسچر سالن مجموعه سازی دستگاه تراش است که این دستگاه نیز در فرصت مناسب با انجام هماهنگی های لازم خریداری و نصب می گردد.
رئیس تعمیرات نت جیگ و فیکسچرمعاونت فنی مهندسی شرکت سایپا پرس در پایان ضمن تشکر از همیاری و تلاش همکاران قسمت ماشینکاری واحد قالب و ابزار که در اجرای پروژه های بهبود جیگ و فیکسچر تا قبل از راه اندازی قسمت ماشینکاری نت جیگ و فیکسچر با نت جیگ و فیکسچر همکاری نمودند ، آمادگی این قسمت را جهت ارائه خدمات ماشینکاری به واحدهای دیگر سازمان اعلام کرده است.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.