راه اندازی مجمع اساتید و قاریان

فروردین ۱۴۰۳

برنامه های سازمان دارالقرآن در سال ۹۲ اعلام شد

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم در تشریح برنامه های سال جاری از راه اندازی مجمع اساتید و قاریان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ مهدی قره شیخلو در جمع خبرنگاران با بیان این که اجرایی کردن فعالیت ها و برنامه های سازمان بر مبنای ۴ سیاست کلی صورت می گیرد گفت: کیفی و تاثیر گذار کردن برنامه ها تقویت نظارت و ارزیابی بر تمام کارها و دستگاه ها، تقویت بخش و ظرفیت مردمی و توجه بیشتر به موضوع تربیت قرآنی به گونه ای که به ایجاد تغییرات در افکار و رفتار مردم به سمت قرآنی تر شدن کمک کند سیاست هایی است که در اجرایی کردن طرح ها همواره مورد نظر سازمان دارالقرآن است.

وی در ادامه با اشاره به این که برنامه های جاری در حوزه آموزشی، موسسات، چاپ و نشر مانند سابق اجرا خواهد شد به بیان بعضی از برنامه های پیش رو پرداخت و گفت: امسال اولین مسابقات سراسری تلاوت در دو رشته قرائت و حفظ کل در دو مرحله ی استانی و محلی با تنوع در اجرای آن برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: مسابقه دهندگان در رشته ی قرائت ضمن این که قطعات انتخابی را از حفظ تلاوت می کنند باید نسبت به مفاهیم قطعات نیز مسلط باشند و حفاظ شرکت کننده نیز باید به بخشی از سوالات مفهومی پاسخ دهند.

قره شیخلو در ادامه به برگزاری دومین مسابقات تسنیم اشاره کرد و اظهار داشت: سال قبل مسابقات تسنیم در سطح مدیران و کارکنان موسسات بود ولی امسال گروه تازهی، همسران مدیران موسسات در این مسابقه حضور خواهند داشت.

به گفته ی قره شیخلو جزئیات بیشتر مسابقات تسنیم در نیمه رمضان اعلام خواهد شد./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.