راه اندازی همبانک سینا با مشارکت اپراتور همراه اول

به گزارش خبرگزاری مهر، همبانک سینا با مشارکت اپراتور همراه اول در بانک سینا از روز دوشنبه ۲۹ خرداد ماه و همزمان با عید مبعث حضرت ختمی مرتبت(ص) به مشتریان این بانک عرضه می شود.

اولین محصول مشترک بانک سینا با اپراتور همراه اول در جلسه ای مشترک با حضور عبدالناصر همتی مدیرعامل بانک سینا، وحید صدوقی مدیرعامل اپراتور همراه اول، حمیدرضا نیکوفر قائم مقام مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران، ولی الله فاطمی مدیرعامل شرکت خدمات نرم افزاری توسن و جمعی از مدیران و مسئولان این بانک، همراه اول، جیرینگ  و توسن عملیاتی شد.

 

در این جلسه صدوقی مدیرعامل اپراتور همراه اول، توسعه خدمات نوین و پیشرفته از طریق همراه اول را ضرورت جامعه امروز دانست و همتی مدیرعامل بانک سینا، دستیابی به این خدمت جدید را تحقق بخشی از ماموریت این بانک در تامین نیازهای بانکی جامعه امروز معرفی کرد.

 

همبانک سینا که بانکداری همراه مبتنی بر بستر USSD  است و بدون نیاز به نصب هرگونه نرم افزار بر روی تمامی گوشی های تلفن همراه و فقط با گرفتن کد # ۷۲۷ * قابل استفاده می باشد و مشتریان می توانند با استفاده از این خدمت در هر زمان و مکان، حتی در خارج از ایران بدون هزینه رومینگ از خدمات انتقال وجه، پرداخت قبوض، خرید شارژ، دسترسی به اطلاعات حساب ها، مانده گیری، عملیات بین بانکی ساتنا و پایا، پرداخت اقساط تسهیلات و مدیریت چک و غیره بهره مند شوند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.