راه اندازی وب سایت نرم افزارهای مخصوص رتینا توسط اپل

MacBook Pro چند وقتی است که روانه‌ی بازار شده و صفحه نمایش فوق‌العاده‌ای دارد. رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۸۰۰ پیسکل، فراتر از حد معمول است. مشتریان اپل از کیفیت صفحه نمایش لذت می‌برند ولی یک مشکل کوچک وجود دارد، نرم‌افزارهایی که به طور معمول از این رزولوشن بالا پشتیبانی نمی‌کنند، کمی مات و بد قیافه به نظر می‌رسند، اما سازندگان نرم‌افزار هم بیکار نبوده و پشتیبانی از این رزولوشن را به نرم‌افزارهای خود اضافه کرده‌اند.

ولی از کجا می‌توان این نرم‌افزارها را پیدا کرد؟

عکس

قطعاً پاسخ App Store نیست چراکه این وب‌سایت تمام نرم‌افزارها را در خود جای داده و پیدا کردن نرم‌افزارهای موردنظر مشکل است. وب‌سایت جدید RetinaMacApps.com پاسخ سوال کاربران اپل است.

وب‌سایت ساده‌ای است، هنوز قابلیت جست‌وجو هم در آن وجود ندارد، تنها منوهای مختلف هستند که آخرین نرم‌افزارها، دسته‌بندی نرم‌افزارها و نامشان را در خود جای داده‌اند، با این‌حال کار شما را ساده‌تر می‌کند.

اگر دوست ندارید در وب‌سایت بگردید، می‌توانید از طریق ایمیلی که به صورت هفتگی برای شما ارسال می‌شود، لیستی از نرم‌افزارهای جدید را ببینید. سازندگان نرم‌افزار باید نرم‌افزارهای خود را یک به یک در این وب‌سایت ثبت کنند، این کار به صورت خودکار صورت نمی‌گیرد.

طبقه بندی: اخبار آی تی, اخبار آی تی   |   تعداد بازدید: ۱۰۰ نفر   |   تاریخ انتشار: جمعه ۲۷ مرداد
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , MacBook Pro, RetinaMacApps.com, اخبار آی تی, اپل, راه اندازی وب سایت نرم افزارهای مخصوص رتینا, رتینا, نرم افزارهای مخصوص رتینا, نرم‌افزار, وب سایت نرم افزارهای مخصوص رتینا, وب‌سایت, وب‌سایت جدید RetinaMacApps.com, کاربران اپل


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.