راه اندازی پارکینگ مکانیزه کلان شهر کرج در آینده ای نزدیک

۲۴م اسفند ،

راه اندازی پارکینگ مکانیزه کلان شهر کرج در آینده ای نزدیک

مدیر مطالعات و بررسی های ترافیک شهری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج در خصوص ساخت پارکینگ مکانیزه در کلان شهر کرج گفت: این طرح هم اکنون به مرحله اجرا نرسیده است و پس از انجام امور مربوط به خرید قطعات توسط پیمانکار مربوطه در سال آینده نصب خواهد شد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل از خبرخودرو»، حبیب ا… رزاقی افزود: راه اندازی پارکینگ های مکانیزه نیازمند تأمین بعضی قطعات است و به سبب اینکه این قطعات در خارج از کشور تولید می گردد ، پس از واردات آنها توسط پیمانکار پروژه این طرح وارد مرحله اجرا می گردد.

وی تصریح کرد: این پروژه توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج و معاونت فنی عمرانی شهرداری کرج اجرا می گردد.

مدیر مطالعات و بررسی های ترافیک شهری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: امکان اعلام تأثیر احداث این پارکینگ ها در مشکلات پارکینگی شهر کرج به صورت درصدی وجود ندارد .

وی در ادامه افزود: ساخت این پارکینگ ها در هفت نقطه شهر مصوب شده است اما تا عملیات اجرایی طرح آغاز نشود به صورت دقیق مشخص نخواهد بود.

رزاقی در خاتمه خاطرنشان کرد: طرح های بسیاری جهت رفع مشکلات ترافیکی و پارکینگی شهر کرج وجود دارد اما تا زمانی که این طرح ها به تصویب نرسیده است امکان تصمیم گیری در مورد آنها وجود ندارد.

جمعه ۲۵ اسفند   ۱۹:۲۰

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.