«راه بهشت» نقد وبررسی می شود

در دویست و چهل و ششمین نشست باشگاه فیلم تهران؛

در دویست و چهل و ششمین نشست هفتگی باشگاه فیلم تهران، فیلم سینمایی «راه بهشت» جدیدترین اثر سینمایی مهدی صباغزاده روز یکشنبه۸مرداد، در فرهنگسرای ارسباران اکران می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۳ و فرهنگ سرای ارسباران، فیلم سینمایی «راه بهشت» روایت پیام حضرت محمد(ص) است که باعث ولوله ای در جان معصب ابن عمیر ، اشراف زاده جوان مکی میشود، زیبا روی عرب به ندای جان گوش می دهد و سفیر پیامبر (ص) به مدینه و پرچم دار اسلام در جنگ احد نام می گیرد.
 
امین زندگانی در این فیلم نقش «مصعب ابن عمیر» را بازی می‌کند و در قامت بزرگ زاده قریش و جوان خوش سیمای مکه که زیبایی، ثروت و اصالت نسب‌اش دل دختران مکه را ربوده بود، ظاهر می‌شود.
 
امین زندگانی، رضارویگری، نسرین مقانلو، الهام حمیدی، رامتین خداپناهی، جواد طاهری، حسن اسدی، حسین توشه، افسانه ناصری، سحر آربین، فریبا طالبی از بازیگران این اثر سینمایی هستند.
 
نشست نقد فیلم سینمایی بلافاصله بعد از نمایش آن با حضور مهدی صباغزاده(کارگردان)، امین زندگانی، رامتین خداپناهی(بازیگران)، عزیزاله حاجی مشهدی(منتقد) و سایر عوامل فیلم برگزار خواهد شد.
 
علاقمندان به عضویت و حضور در نشست‌های باشگاه فیلم تهرانمی‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.