راه جدید پولدار شدن مشخص شد

رئیس پلیس فتا استان گلستان گفت: جوان گلستانی که در ازای پول اطلاعات کاربران اینترنتی را سرقت می کرد به سرعت شناسایی و دستگیر شد.


به گزارش زلال نیوز سرگرد رجبعلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: در پی انجام گشت های اینترنتی و پایش مستمر فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا وبلاگی به نام معلوم که اقدام به آموزش هک می کرد شناسایی شد.

وی ادامه داد: همچنین مدیر این وبلاگ ادعا کرده که در قبال دریافت مبلغی، اطلاعات کاربران اینترنتی را که مشتری معرفی کند به سرقت برده و در اختیار آنها قرار می دهد.

سرگرد رجبلی افزود: با توجه به این موضوع که اقدامات فوق از لحاظ قانونی جرم محسوب می شود جهت شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان، مراتب در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: با پیگیری های تخصصی و تحقیقات میدانی متهم با هویت معاون شناسایی و دستگیر شد وی پس از مشاهده مدارک مستدل به جرم خود اعتراف کرد.

سرگرد رجبلی در خاتمه اذعان کرد: خرید و فروش نرم افزارهای هک و نیز آموزش این موارد در فضای مجازی و نیز نفوذ به سیستم ها و صفحات اینترنتی دیگران بدون مجوز جرم تلقی شده و پلیس با عاملان آن برخورد قانونی خواهند داشت.

شهرخبر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.